KS

Gullhøna77

Andre møte med forumet
I går ble det bestemt at vi skal ha keisersnitt 22. august. Veldig godt å få datoen [:)]  Vi gleder oss veldig!

Lykke til!
Nå er det bare å begynne nedteling til datoen!

Gullhøna - Me er i samme situasjon!

Var på kontroll på føden i dag pga mistanke om seteleie, og det viste seg å stemme. Legen jobba hardt for å snu den vesle keiserinna, men det gjekk ho absolutt ikkje med på . Etter å ha berekna størrelsen på jenta, vart det bestemt KS til 18. aug (termin er 27. aug).

Eg hadde håpa i det lengste på ein naturleg fødsel (til og med setefødsel..), men stoler på at dette er den beste løysinga for oss.

Er kjempeinteressert i å komme i kontakt med jenter som har vore eller er i samme situasjon

Gullhøna77/Vetla-jento - Lykke til med KS! Dere skal se det går så fint!! Dere trenger ikke å grue dere for det!!!  
Har jo vært igjennom det før som du sikkert har lest i tidligere innelegg - og håper på det samme igjen nå. På mandag mente legen at det var seteleie, men det får vi bekreftet på UL nå på mandag. Er så spent. Håper vi får en dato. Orker ikke å vente mer...  

Nedtellingen har alt startet [;)] Bare å håpe at fødselen ikke starter før 22. aug. Føles godt å ha en dato å se framover mot [:D].

Lykke til på mandag Mammatrollet!!

Godt å høyre at du er fornøyd med KS og ynskjer å gjere det igjen! Me er overbevist om at KS er det rette for oss også, men det vart liksom litt forandring i planane.... Nedteljinga er i gang også her, og me gler oss til FØDSELSdatoen [:D]

Mammatrollet - lukke til med UL på mandag, -me vil gjerne vita korleis det går!

Så kjekt det er å møte andre jenter som skal ta KS!  Her blir det KS pga at jenta vår ligg i seteleie, og ho var umuleg å snu.

Gullhøna77 - er det samme KS-årsak for deg?

Nope ikke samme årsåk hos meg, har en muskelknute som stenger veien ut. Så frøkena mi får ikke festet hodet sitt..

Tok KS 25 Juli.... er ikke i tvil om at jeg vil ha det neste gang også!

Back
Topp