Gullhøna77
Andre møte med forumet
I morgen skjer det! Skal ha keisersnitt litt utpå dagen. Er veldig spent på hvordan det blir..masse ulike tanker som surrer!!!
Skulle egentlig legges inn i dag, men siden snittet skal ta litt utpå dagen så kunne jeg sove hjemme i natt..blir godt[:)].
Ønsker dere alle lykke til med fødslene!
Jeg er vel på nett igjen om ei uke [;)]
Skulle egentlig legges inn i dag, men siden snittet skal ta litt utpå dagen så kunne jeg sove hjemme i natt..blir godt[:)].
Ønsker dere alle lykke til med fødslene!
Jeg er vel på nett igjen om ei uke [;)]