Ks i morgen...

Gullhøna77

Andre møte med forumet
I morgen skjer det! Skal ha keisersnitt litt utpå dagen. Er veldig spent på hvordan det blir..masse ulike tanker som surrer!!! 
Skulle egentlig legges inn i dag, men siden snittet skal ta litt utpå dagen så kunne jeg sove hjemme i natt..blir godt[:)].
Ønsker dere alle lykke til med fødslene!
Jeg er vel på nett igjen om ei uke [;)]
 
 
 
Masse lykke til og håper du kommer deg fort..
Så spennende...Imorra er du mamma...tihi..[:D][:D]
 
Back
Topp