Krystallsyke

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Noen her som har hatt det?
Hvor lenge holdt det på?
Fikk dere noen medisiner/behandling eller må det bare gå over av seg selv?

Ja, kommer og går noen ganger i året. Første gangen eg fikk det, varte det i ca 2 måneder. Men nå erdet kun 1 uke med moderate symptom :) Finnes ingen medisiner mot det, men noen veldig bra øvelser som man får av legen :) øvelsene er helt jævlige i starten, men dei hjelper veldig :)

har hatt det gik lenge plaget
fikk ingen medisiner, men fikk noen øvelser jeg skulle gjøre for å ting til å fungere igjen

Ja, jeg har hatt det..

Måtte til øre-nese-hals.. tok 1 behandling.. så var det over;)

Samboern min fikk d ei stund etter snuppa kom til.. Da va d nok litt mye m kolikk og jobb.. Han ble sykemeldt nån uke.. Fikk øvelsa hos legen. Og nokka tabeletta mot kvalme..

Eg fekk første anfall for eit år sida. Kraup rundt på gulvet og spydde for eg vart so kvalm. Fekk kvalme dempende og gjekk til kiropraktor 4-6 ganger. Då kom det seg, men har forsatt ein del anfall. So skal snart til øre/nese/hals lege, og prøve gyro stolen. då har eg prøvd alt!

Har det ikke selv, men kjenner flere som sliter med det. Kiropraktikk funker supert. De fleste kiropraktorer kan en teknikk som får krystallene "på plass" igjen. :) 

Har det ikke selv, men kjenner flere som sliter med det. Kiropraktikk funker supert. De fleste kiropraktorer kan en teknikk som får krystallene "på plass" igjen. :) 

Neri83 skrev:
Eg fekk første anfall for eit år sida. Kraup rundt på gulvet og spydde for eg vart so kvalm. Fekk kvalme dempende og gjekk til kiropraktor 4-6 ganger. Då kom det seg, men har forsatt ein del anfall. So skal snart til øre/nese/hals lege, og prøve gyro stolen. då har eg prøvd alt!

Er nesten 99% sikker på at du vil bli bra når du går til øre-nese-hals;) Jeg var der og trengte kun 1 behandling.. han sa at noen måtte ha noen flere.. men at de kurerte de aller fleste;)

Jeg ble lagt på en benk.. fikk på meg noen kanonstore "briller".. som var koblet til en "tv".. så trigget han frem svimmelheten som man føler ved krystallsyke.. også gjorde han noen få bevegelser.. så var det borte;) Og han sa at han så at jeg fikk sånne donaløyne.. sånn cirkus syn i øynene mine.. hadde vært artig å sett.. hehe

Back
Topp