Krysser for dennen uken...

Leverihåpet

Gift med forumet
Jeg for denne uken at min TR skal komme i rute siden jeg skal starte opp med kort regime etter planen på fredag som da skal være 3.dag mens.
Denne gangen skal jeg igang med Gonal-F som er helt nytt for meg, men det som er posetivt denne gangen er at jeg slipper å blande det opp selv denne gangen[:D].

Masse lykke til. Jeg har brukt gonal-f ved alle mine forsøk og syns den er helt super [:D] Håper det lykkes for deg [:D]

ORIGINAL: fano

Masse lykke til. Jeg har brukt gonal-f ved alle mine forsøk og syns den er helt super [:D] Håper det lykkes for deg [:D]

Så bra.. da er det kanskje noe posetivt i vente for meg og siden jeg hadde noen få egg på menopur og fikk ingen fryse egg. Kanskje jeg er heldig og får det denne gangen[:D]

ORIGINAL: Lbo83

Hvordan går det med deg og sprayingen? Når begynner du med sprøytene??

Sitter nærmest å venter hver dag nå på at Tr skal komme...

ORIGINAL: IVFProver84

He he rart det der. Når vi begynner prøvinga så håper vi ikek tanta skal komme i det hele tatt. Men midt i prøverørs oppstarten så ønsker vi har hun kommer fort! [:D]

Håper at tanta di kommer på besøk i dag eller i morgen [;)]

ORIGINAL: 11Giggs

ORIGINAL: IVFProver84

He he rart det der. Når vi begynner prøvinga så håper vi ikek tanta skal komme i det hele tatt. Men midt i prøverørs oppstarten så ønsker vi har hun kommer fort! [:D]

Håper at tanta di kommer på besøk i dag eller i morgen [;)]

Ja ikke sant.. I morgen skal jeg handle inn noe av hormonene så dette blir bra...[:D][:D]

Har allerede en del hormoner på plass jeg [;)] Oppstart neste lørdag om TR kommer når jeg har bestillt henne [:D] he he

Da var sprøytene Gonal-f i kjøleskapet og venter på å komme i bruk...
Nå er det bare denne tr som ventes på...

Back
Topp