Krysser fingerene.

Desemberspire

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Er gravid (5+2), med termin 6 desember. Hadde i august et svangerskap utenfor livmoren, og skal defor på tidlig utralyd i neste uke. Tørr ikke å glede meg over possitive tester før jeg får en bekreftelse på at denne graviditetetn er i livmoren. Er såå spent :)

Gratulerer :-) og lykke til :-) krysser fingrene for at spiren holder til i livmoren denne gang :-)

Gratulerer så mye :) håper det går bra denne gangen :)

Litt usikker på symptomene egentlig. Har ikke mange symptomene nå akkurat, bortsett fra litt mme/tunge pupper og til tider veldig trøtt. Men, sist da graviditeten var utenfor livmoren hadde jeg "falsk" mensen, og små blødninger, noe jeg ikke har hatt hittil. Håper det er et godt tegn :)

Gratulerer!

Tusen takk alle sammen :) krysser fingeren for at det går bra denne gangen og at det og ikkk ha mange symptomer på graviditet også kan slå ut possitivt :p

Gratulerer :-) Har så og si ingen symptomer jeg heller! Alt jeg vil er å bli kvalm og kjenne på det, men kommer garantert til å angre disse ordene hvis det skjer :-P

Gratulerer :) Har så og si ingen symptomer jeg heller! Alt jeg vil er å bli kvalm og kjenne på det, men kommer garantert til å angre disse ordene hvis det skjer :p

haha, angrer på at jeg sa det selv. Har vært kvalm i 2 uker i strekk nå, men idag våknet jeg heldigvis uten kvalmen, så håper det holder seg slikt nå. Gratulerer selv, forresten :)

Back
Topp