Krysse fingrene

Jærbu

Glad i forumet
Ja da greide jeg å få sette inn frys før ferien. Fredagen skal jeg sette inn forhåpentligt vis 2 egg,vis begge øverleve.
Det så veldigt mørk ut en stund.
Jeg hva på ul på fredag og han brukte en halvtime på å finne å måle eggstokker/poser.
Og fikk da beskjed om at alle hva under 10[:'(][:'(][:'(]
Men snakket så med sykehuset å ble enig om vi skulle ta en ekstra ultralyd på mandagen.
Å av alle ting så hadde jeg eggposer oppe i 19 i str,e hallo på fredagen hva de jo 10.
De mente på sykehuset at han hadde ikke målt ordentligt på fredagen,[&:] ødela helgen min gjorde den legen.
Så jeg fikk sette eggløysnings sprøyta i går kveld,
Så nå er det bare å vente på at det skal bli fredag.

Stor klem fra meg til dere alle   God sommer

Krysser det som krysses kan [;)]

ORIGINAL: fruit

Signerer. Masse lykke til.

Så flott da[:D]
Kos deg masse i ferien,krysser fingrene for at spiren/e sitter[:D][;)]

jeg skjønte ikkeno jeg nå, skal du sette inn fryse egg skal du vel ikke måle eggposer? Er det et ferskforsøk eller har du egg på frys?? uansett så masse lykke til [:D][:D]

ORIGINAL: ElinR

så herlig at du får satt inn egg før ferien da, masse lykke til [:)][:)][:)][:)]

sign.

ORIGINAL: fano

jeg skjønte ikkeno jeg nå, skal du sette inn fryse egg skal du vel ikke måle eggposer? Er det et ferskforsøk eller har du egg på frys?? uansett så masse lykke til [:D][:D]

Ble litt forvirret jeg også, men kjempe flott at du snart blir ruger igjen!!! [:)][:)][:)] Ønsker deg masse lykke til!!!

Jeg har fryseførsøk i naturlig syklus,å da bruker jeg ingen medisiner. Følger min egen syklus,skulle egentligt ikke tatt eggløysningsprøyten heller.(men siden de tar ferie så ble det sånt). Jeg hva til ul på dag 11-12 etter første menstruasjonsdag,å da måler de livmorslimhinnen og den ledende eggposens(folikkelens)str.
Å da får jeg beskjed om når jeg skal starte med eggløsningstester,å når den slår ud så skal jeg ringe inn så avtaler jeg tining,ca 3 dager etter på sånt ca.Så er det innsett sånt ca 2 dager etter det igjen.

Håper dette hjalp litt.

Stor klem[:D][:D]

ORIGINAL: Jærbu

Jeg har fryseførsøk i naturlig syklus,å da bruker jeg ingen medisiner. Følger min egen syklus,skulle egentligt ikke tatt eggløysningsprøyten heller.(men siden de tar ferie så ble det sånt). Jeg hva til ul på dag 11-12 etter første menstruasjonsdag,å da måler de livmorslimhinnen og den ledende eggposens(folikkelens)str.
Å da får jeg beskjed om når jeg skal starte med eggløsningstester,å når den slår ud så skal jeg ringe inn så avtaler jeg tining,ca 3 dager etter på sånt ca.Så er det innsett sånt ca 2 dager etter det igjen.

Håper dette hjalp litt.

Stor klem[:D][:D]

Lærer stadig noe nytt her inne!!! [:)][:)][:)] Det hørtes veldig spennende ut! Ønsker dere masse lykke til! Håper alt klaffer denne gangen!

åja, hehe [:D] da er jeg med. Lykke til hvertfall [:D][:D][:D]

ORIGINAL: fruit

tvi tvi og masse lykke til

så bra at det ordna seg[;)][;)]ønsker deg kjempe masse lykke til i morgen[;)][;)]skal også sette inn i morgen  08.50.kansje vi ses da[;)][;)]

Hihihi, godt du kom med en oppklaring for jeg ble forvirret her jeg og en stund[8D] Masse lykke til uansett[:D]

Back
Topp