Kryss fingrene

Shauri

Forumet er livet
VIP
Viser seg at det har skjedd noe galt med bildene mine da jeg flyttet fra en harddisk til en annen (laptop) og mange av de ser helt grusomme ut.. Mannen min prøver å redde de nå... Krysser alt jeg har! Jeg trodde han hadde satt opp en online backup av bildene mine.. Men den gang ei viser det seg nå....

Huff, håper virkelig du ikke har mistet bildene dine :eek:

Åååånei!
Funnet ut av det??

Ånei:-(
Gikk det ann og redde de?

Han leter i gamle harddisker nå for å se om det finnes backup av de som ikke er på kameraet enda. ..

Krysser fingrene masse"""

Krysser alt jeg har for at det går braXXXXXXXX

Håper det ordnet seg, kjipt å miste bilder, det har jeg gjort en gang selv :sad010

Krysser alt jeg har! Sånt er så kjipt!!! :(

Gikk det ann og redde bildene?

Aner ikke hva han har fått til eller ikke. Han var i seng rett før 2 i natt... Så vekker han ikke enda. Fant et program som så bra ut og vi betalte 49 dollar for... Men det restaurerte bildene bare til små bilder.. Så da blir de jo ubrukelige hvis jeg skal fremkalle... Håper han fant noe annet lurt etter jeg la meg.

Endelig i dag fant han en backup som har mesteparten av bildene som er blitt ødelagte. Så nå er det bare 2011 og deler av 2012 hvor jeg har ødelagte bilder - ikke alle, men noen. Føles litt bedre nå.

Åh, bedre enn ingenting det da!!!

Bra noen blei redda:) synd ikke alle kunne det.

Back
Topp