Kryss fingrene

Shauri

Forumet er livet
VIP
Daniel har hatt to gode blunder ute i vognen i dag, første gang ute - vanligvis sover han i vogna inne på vaskerommet. Ammingen har vært med 2-3 timer i mellom. Nå i kveld har jeg ammet han ca fra 19-20, byttet bryst to ganger. Sovnet ved puppen rett før 20, og jeg la han i senga. Spent på hvordan det går.

Gikk like dårlig som alt annet. Hadde ikke fått trykket send på hovedinnlegget her før han begynte å gråte. Så da er det på an igjen med ammingen, sukk.

Huff da, kanskje det går bedre om natten, krysser fingrene:-)

Kjipt! Får håpe han spiser seg opp til natten :) her har frøkna holdt leven mellom 18 og 20.. Hun har nå kapitulert og sover på sofa'n her. Vurderer å legge henne rett i seng, eller vente å se om hun våkner for ny flaske rundt 23.. Hm.

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Mulig du skrev det i en annen tråd, men hvordan sover han når han først har tatt natten?
Her føler jeg noen ganger at puppen er ute hele kvelden, men når han først sovner sover han en stund heldigvis. Tydelig at han spiser seg opp litt.
MAn har ofte mindre melk på kvelden, men den er visst fetere.

Mulig du skrev det i en annen tråd, men hvordan sover han når han først har tatt natten?
Her føler jeg noen ganger at puppen er ute hele kvelden, men når han først sovner sover han en stund heldigvis. Tydelig at han spiser seg opp litt.
MAn har ofte mindre melk på kvelden, men den er visst fetere.
i begynnelsen sov han mellom 3-5 timer etter å ha hengt i puppen hele kvelden, men siden julaften har han våknet annenhvertime hver eneste natt.

Uff ja, så slitsomt! :/

Hadde det bare gått an å gi han tutt eller noe annet for å få han til å sovne skulle jeg ikke klagd, men uansett om han er stuptrøtt så skal han ha pupp. Noen ganger er det bare et minutt eller to med drikking før han sovner igjen. Som oftest mer drikking enn det altså, men merkbart kortere enn på dagen.

Ja, motsatt her gitt, han spiser nesten lenger på kveld/ natt, da er det mindre å følge med på :p

Nå ga jeg opp. Har lagt han i mageleie på lekematten. Happy som ei lerke. Legger jeg han på ryggen, samme om det er i sengen eller noe annet sted, så gråter han. Er jo skamtrøtt, men bare full av lakenskrekk. Blæ.

Uff, så kjedelig:( Er så kjedelig og være smokk. Var det m Emmeth de første 2 mndene! Våkner han m en gang han skjønner puppen er borte?

Så slitsomt da :/ Fie ligger å roper en stund i senga før hun sovner, og da sover hun lenge..jeg tor jeg er heldig med mi lille <3

Nå har jeg lagt meg i senga og lagt daniel til puppen. Håper bare han forblir sovende nårhan en eller annen gang sovner og jeg flytter han til senga hans.

Lykke til!!!! :D

Masse lykke til:) Måtte jon blund være ekstra gavmild m drømmestøvet;):p:D:)

har ei med lakenskrekk her også! Hun vil jo ikke ha pupp i våken tilstand, men hun vil likevel ha mamman sin klint inntil seg :P Hun sovna på armen min for 15 minutter siden, så jeg gikk å la henne i senga si...nå har hun våkna igjen, siden jeg ikke er der men ligger bare å babler i senga si. Sitter å hører på babycallen at hun skravler i vei, spent på hvor lenge hun gidder det og om jeg rekker å pumpe meg ferdig! :P

i begynnelsen sov han mellom 3-5 timer etter å ha hengt i puppen hele kvelden, men siden julaften har han våknet annenhvertime hver eneste natt.

Høres veldig kjent ut! :confused: Slitsomt! Lykke til!! Håper han sover ei stund når han først har sovnet!

Føler med deg! Sånn er det her, legger han i 20 tiden men han våkner hver 2. time. Han begynte å ta tutt rett før jul men hjelper ikke noe særlig. Men han kan nå sovne selv hvis han får tutten. :)

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using BV Forum

Off,det høres tungt ut.
Snuppa her liker ikke å sove på rygg.Hun har aldri likt det,og vi har stort sett lagt henne på siden og hatt puter som holder henne stødig.Da sover hun godt,og har filla i hendene som hun koser med.Og så smokk,da.
Har byssa henne mye i søvn etter kveldspuppen på senga tidligere,men nå har vi begynt å la henne sovne på egenhånd.Blir to-tre-fire turer inn for å gi smokken før hun sovner,men det går ganske greit.*bank i bordet*
Legger henne klokka 19 nå,og hun pleier å sove til rundt 03,så jeg skal ikke klage!!

Lykke til videre,håper han bestemmer seg for å sove om nettene snart!:-)

Back
Topp