Kryper til korset

Jeg har droppet mine vanlige bukser, men jeg holdt til 11+noe, etter å ha hatt strikk i knapphullet et par uker...

Har gitt etter jeg også. Magen kom veeeldig fort denne gangen..

Har en jeg bruker litt hjemme, hvis ikke er det en stor joggebukse. På jobb har jeg brukt strikk i knapphullet, det fungerer ikke veldig bra lenger så er glad jeg begynner ferie i morgen kl. 15.30 ;)

Hadde lånt bort mammaklærne mine til svigerinna mi, men fikk de igjen i går, så nå har jeg endelig litt utvalg i klesveien igjen;)

Her blir det mammabukser / mammashortser fra onsdag da vi drar på ferie! Får visst ikke på meg noen av de vanlige shortsene ...sist gikk jeg i vanlige klær til uke 26!!! Kan si at det er litt forskjell på magen nå :laughing002

Var innom HM i kveld og kjøpte en mammabukse, den var helt himmelsk å få på! Trang bukse er ikke bra for kvalmen.

Kjøpte mammatigths i dag jeg også!:p Sånn kort som er god i sommervarmen;) Er 10+5 i dag, trodde ikke jeg skulle få mage SÅ tidlig i og med at jeg er førstegangs...

skjønner deg godt min favoritt ola bukse er litt vond å få igjen. jeg har ikke godt opp i vekt men mage har nok vokst litt.:) best å være kommfertabel :)

Vekta mi er en halv kilo ned den.
Magen er helt klart større

Kjøpte mammabukse for 2 uker siden fordi jeg skulle ut og fly og ikke orket tanken på olabukse når jeg skulle sitte så mange timer (med reise til flyplass og venting der) :-P kunne ikke gå i tights og kjole fordi det er så kaldt på nordmøre!!

Jeg er i uke 13 og har ikke sjanse til å gå i mine vanlige bukser, forferdelig ubehagelig også når det gjelder kvalmen!...Har gått opp 2 kg da, så kan ikke forvente å passe buksene over livet o_O

Godt å høre at det ikke bare er meg. Forventet at magen kom litt tidligere siden jeg er 2 gangs men når jeg er gått ned 2,5 kilo var det litt rart alikevell.

Back
Topp