Nå føler jeg at ALLE kryper her inne, så nå har jeg og Vetle trent! Hjelper han med å holde den tunge baken oppe, og nå får han jammen til å flytte hendene og føttene! Han har som regel bare kastet seg framover, men nå krabbet han jo jammen!! Lokker med bilnøklene... [:D] blir hardtrening i dag, ja!!!