Kryper de?

Jenny Othelia kryper, reiser seg opp etterting hun får tak i, slipper seg å deiser i bakken med rompa...
Må alltid være parat når hun er på gulvet[&:]

ORIGINAL: MOVED: MsMarte

Jenny Othelia kryper, reiser seg opp etterting hun får tak i, slipper seg å deiser i bakken med rompa...

Sånn er det her også. Reiser seg opp alle veier. og henger i buksebeinet mitt hvis jeg står og gjør noe. Blir litt knall og fall i løpet av en dag ja..! [&:]

ORIGINAL: babylykke82

Sånn er det her også. Reiser seg opp alle veier. og henger i buksebeinet mitt hvis jeg står og gjør noe. Blir litt knall og fall i løpet av en dag ja..! [&:]

søtt :D, her har vi ungått blåkuler til nå, håper det holder mye lenger!!

ORIGINAL: babylykke82

søtt :D, her har vi ungått blåkuler til nå, håper det holder mye lenger!!

Heldigvis ingen synlige skader her heller foreløpig, bare tårer og en fornærma liten tulle! [8D] Har funnet ut at jeg kan ikke løpe rundt og holde i henne hele dagen, så jeg prøver å passe på at hun holder seg på teppet eller matta, så hvis hun ramler så er det ikke så hardt. Eneste måten å lære på er vel å prøve seg ut. [8|]
Helt utrolig hvor rask hun er blitt nå. Holdt på å vaska gulv i dag, og på null komma niks så hadde hun kravla seg bort til bøtta. Klarte heldigvis å nå henne før hun velta den.. [;)]

Patrick kryper ikke. Han har akkurat funnet ut at han kan løfte rompa litt når han ligger på magen.

Nei, vi har nok ei veldig bedagelig jente her vi[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Ozi

Patrick kryper ikke. Han har akkurat funnet ut at han kan løfte rompa litt når han ligger på magen.

Samme her også... Sjelden han kommer seg utenfor lekematta enda! Syns det er like greit jeg [;)]

ORIGINAL: Amamma

Nei, vi har nok ei veldig bedagelig jente her vi[:D][:D][:D]

Samme her! VELDIG bedagelig! [:D]

Mina står i krabbestilling og så aker hun seg bakover,bør ikke gå for fort heller,men det blir deilig når hun kommer seg rundt på egenhånd også,hun vil bli med storesøster[;)]

på lekematta kommer han seg bare rundt i en sirkel. Rompa har begynt å komme litt opp, men ikke noe mer enn det.
Men i senga er han rene turbo'n!
Jeg har spionert litt på han, og da han sover på magen legger han seg litt over på siden, trekker beina inn og dytter fra.
og plutselig her han øverst i senga [:D]

Her er hun over hele gulvet....hvordan hun kommer seg rundt omkring er fasinerende, for hun klarer ikke krabbe ordentlig enda, hun kommer opp i krabbestilling, men detter ned igjen, men ruller og drar seg bortover, klatrer også opp langs bordet og lekegrinda, så det er aktivt her hjemme om dagen[:)] må ha på trappegrinda for å si det sånn...

Hihi, kan det i søvne han da! [:D] Plutselig er han turbo i våken tilstand også, skal du se! [;)]

ingen kryping her enda...men det er jammen ikke lenge før

Her åler han seg bortover gulvet ...

ORIGINAL: Trine82

noe ala hehe, han kommer seg fint bortover på gulvet, kryper litt, ruller litt, drar seg litt, ikke noen spesiell teknikk enda men bortover kommer han. Ligger aldri på matta si lenger

samme her - AnnaNa ligger ikke på leketeppet lenge om gangen.. "raser" etter Storebror for å se hva han holder på med..- stemte aking, jeg, for det ligner vel mest på det jeg har SETT henne gjøre[8D]

Back
Topp