Kryper bebisene?

M.C.F

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Her har han brukt hendene for å dra seg frem en stund, men di siste dagene kryper han vanlig men det virker som han foretrekker å dra seg frem med hendene. Så her er det full fart hele dagen :)
 
Nei, her er det bare rulling som gjelder ;) Virker ikke som han er interessert i å krabbe :p
 
Opp på alle fire og hylskriker
Åler seg bakover bare
 
Ålet seg fremover i noen uker men for et par uker siden begynte hun å krabbe skikkelig og sette seg opp selv :) full fart. Jeg har plutselig fått øyne i nakken gitt ;)
 
Han har vært i krabbestilling siden han var 5 mnd (nå 7), men han vet ikke hvordan han gjør resten :p
Så han kråler seg framover :)
 
Ja, han har krøpet en stund nå, begynte vel å krabbe seg rundt for et par mnd siden, kan ikke snu ryggen til et sekund, litt for kjapp :p
 
Min kravler rundt i full fart, og den siste uka har han begynt å stå på alle 4, men ingen krabbing enda :)
 
Gutten min er 8 mnd på torsdag han kryper med end foten men forstår ikke hvordan han skal få meg srg den andre. Havner på magen igjen:) men åling gjør han og det går skikkelig fort også nå!:p tror også det er like før han setter seg sjøl. Han sitter litt selv uten støtte nå.
 
Back
Topp