Kryper alle desemberbarna?????

Gussi

Elsker forumet
Føler alle barna her er så enormt flinke til så mye.... Kryper, reiser seg...
Her i gården skubber hun seg (til hennes store fortvilelse) seg bakover, snur og vender seg der hun vil på gulvet og står og gynger på alle fire, før det som regel ender med et plask i gulvet...
Er det bare mi som ikke "kan mer" eller er det flere????????

Han åler seg "raskt"[:D] bortover gulvet. Kan også stå på alle fire, så det er nok bare et spørsmål om tid før han finner ut av krypinga.

ORIGINAL: mammanTil Amalie:)

Amalie skyver seg bare rundt i ring.. og kommer ikke framover, og blir steike gæren når hu ikke rekker de lekene hu vil ha.. så ikke no krabbing eller no her i gården nei..

Høres ut som vår jente det der.... Godt hun ikke er den eneste....

Her krypes det heller ikke. Haavard ruller til den store gullmedalje. Skal han ha en leke eller noe annet interessant, så ruller han avgårde.

ORIGINAL: goldpen

Han åler seg "raskt"[:D] bortover gulvet. Kan også stå på alle fire, så det er nok bare et spørsmål om tid før han finner ut av krypinga.

Isa også har kommet så langt....hun har tilogmed fått blemme under tåa etter all ålinga[:D] Blir spennende å se om hun begynner å krabbe eller om hun bare driver og trener når hun står sånn på alle fire...[8|]..hun gåe opp i "planken" også, og det er jo ganske tungt, tror hun har arvet magemusklene etter sin mor..[8|][&:][:D] 

Erica kryper/åler!
Hun åler mest men kryper kanskje ett steg før hun sklir ned på gulvet!

Mia åler seg så det suser her.. skikkelig fart på henne nå. Hun kommer seg opp på alle fire, men står bare og gynger [:D]

dennis snur seg fra mage til rygg, men ikke andre veien..haser/åler seg rund i ring og litt bakover.. ikke noe kryping her nei..

ORIGINAL: goldpen

signere denne æ...[:D][:D]

hun drar seg fremover i fullfart på gulvet, hun reiser seg på alle 4, men ikke skjønt at hun krype. Hun står i badebaljen, setter seg opp selv.

ORIGINAL: Gussi

Føler alle barna her er så enormt flinke til så mye.... Kryper, reiser seg...
Her i gården skubber hun seg (til hennes store fortvilelse) seg bakover, snur og vender seg der hun vil på gulvet og står og gynger på alle fire, før det som regel ender med et plask i gulvet...
Er det bare mi som ikke "kan mer" eller er det flere????????

Sånn er det her også.[:D]

ORIGINAL: sissel76

Lasse åler seg men kryper ikke[:)]

Othelie å, ikke nå prøving på å reis sæ enda heldigvis [8D]

ORIGINAL: bondekone

er det bare min som ligger på samme sted hvor jeg legger henne[&o][8|]Ho snur seg så og si aldri fra rygg til mage ller omvendt[&o] Begyner nesten å lure om det er noe galt siden ho bare ligger rett ut på ryggen eller på magen.Ho har satt seg opp i sitende stilling to ganger selv ved å dra seg opp i sitende stilling i lekestativet. Og tar situps men ikke noe mer

Nei, nesten sånn her og.. Elias kan rulle (mest fra rygg til mage, men KAN andre veien og), men ikke sette seg opp selv [:)]

Åshild krabber ikke skikkelig. Hun skal absolutt bruke tærne til å støte ifra. Hun kommer raskt fremover og av og til savner jeg tiden hun IKKE gjorde det. Jeg synes det er litt ubehagelig med disse "hva kan babyene nå"- temaene, jeg. Det er så farlig å sammenlikne hva babyene kan... er ikke unormalt å ikke kunne krabbe nå og det er heller ikke unormalt å kunne det. Det er ikke om å gjøre at de skal være først ute, men det blir jo lett sånn at man tenker "hvorfor er ikke min baby like flink som de andre sin?" Har tatt meg selv i det et par ganger, men jeg vet jo at alt er som det skal med Åshild.

Back
Topp