Krymper hjernen?

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Sånn helt seriøst.. Blir man dummere når man er gravid? Jeg glemmer ALT, er utrolig dårlig på å ordlegge meg og er blitt en dummere utgave av meg selv. Kjempeirriterende.. Håper ikke det bare er meg som lider denne skjebnen :p

Jeg kjenner meg også igjen! :)
Bruker dobbelt så lang tid med oppgavene mine på jobb og spørr om masse dumt..​

Når jeg er glemsk en dag så spør mannen min om jeg er gravid!!! Ha ha!! (Nå trenger han jo ikke spørre - han har bare advart de nærmeste arbeidskollegaene i firmaet vårt, :p )

Kjenner meg veldig igjen. Glemmer å skru av kokeplatene, vimser og soser, setter fra meg handleposene utenfor huset å går rett inn uten, glemmer å bruke blinklys, oppfører meg som en overtrøtt versjon av meg selv. Rimelig slitsomt

he he,beste overskriften på lenge:) men seriøst håper jeg ikke det ;p

jeg er helt fæl jeg også... i dag på jobb feks, så skulle jeg bare hive «en eske med tomme bombomer»..?! noen som kan si meg hva det betyr? :p

Haha!!! Godt sagt!! Det føles i hvertfall sånn :D

Jeg slang ut et spørsmål til mannen her om dagen....0,2 sek etterpå hadde jeg seriøst glemt hva jeg spurte om!:p

Men det er litt ekkelt noen ganger! Livredd for å glemme og hente i barnehagen eller no!! :confused:

Men godt vi er flere! Og hvis jeg ikke husker helt feil, blir det så innmari mye verre etterhvert :p

Men godt vi er flere! Og hvis jeg ikke husker helt feil, blir det så innmari mye verre etterhvert :p
Jepp, sist så fikk jeg høre:
"Nei, ho er gravid, så ho kan vi ikke stole på"
"Nei, ho ammer, så ho kan vi ikke stole på"
Nå er det bare... "du er du"

øøøhhhhh?!?!? Jeg har alltid vært super organisert og ryddig før... skjønner ikke hva som har skjedd!

Godt det ikke er bare meg! Sliter også med å finne riktige ord, huske navn osv.
På søndag var vi i konfirmasjon i kirken og skulle innom hjemme før vi skulle i selskapet. På vei til selskapet så kom jeg på at jeg hadde glemt å ta med kaken jeg hadde bakt! Så vi måtte snu. Og da vi hadde kjørt 10 min igjen mot selskapslokalet så kom jeg på at vi hadde glemt enda en ting; gaven!!! Så da var det å snu igjen :p

Haha nå fikk jeg en god latter her!!

Back
Topp