Krykker!!

Pinata og Bøllegull

Gift med forumet
Da måtte jeg krype til korset i dag!! Får levert krykker på døren i dag, da jeg trenger å avlaste bekkenet og ryggen min. Magen er blitt større og det sliter også på ryggen. Å bekkenet blir jo ikke bedre [:'(]

Så håper det skal hjelpe litt da... Skader jo ikke å prøve.. Blir helt utslått etter en liten gå tur i butikkene. Eller en tur opp trappa... Bekkenet liker det ikke... Sukk.... så da får jeg bare prøve da... Skal til Kiropraktoren etter påska å se hvordan det går da.. å få litt akepunktur oggså!

Er det andre her som har måttet krype til korset å fått seg krykker?

huff, så kjedelig, men sikkert gått å få avlastet seg litt.
Har ikke måtte hatt krykker nei..
God bedring, håper du får avlastet deg litt nå da[;)]

ja.. bruker de ikke hjemme, men på butikken, eller hvis vi skal på senteret en tur og være sosial.. for da vet jeg at jeg må gå elr stå lenger enn 2 min. unngår shopping egentlig, blir mest nett.

brukte d sist også[&o]fra uke 21 da tror jeg.

Jeg har også krykker som det hender jeg bruker :) Har heldigvis hjemme fra før så slapp og måtte spørre ;) Var hos legen i dag og fikk beskjed om å bære og løfte så lite som mulig...veldig lett med en 3 åring på 20 kg som er svaæææært trassig for tiden...men men...

uff føler med deg.. har krykker jeg også pga bekkenet [:'(] men bedre å få oitt avlastning enn ikke da

ja trenger ikke å bruke de hjemme ennå.. Leiligehta vi bor i er så liten.. Å hr kan jeg jo sitte når jeg vil.

Samme med meg når jeg går i butikker eller står lengre enn noen minutter... Så blir nok bra å få avlastet kroppen litt sånnsett... Men skulle ønske jeg slapp..

Uff, jeg tror jeg må be om det =(
Klarer nesten ikke komme meg opp og ned trappa her, og det er litt kjipt siden sofaer og senga mi er oppe, men doen er nede -_-

ORIGINAL: Miriel

Uff, jeg tror jeg må be om det =(
Klarer nesten ikke komme meg opp og ned trappa her, og det er litt kjipt siden sofaer og senga mi er oppe, men doen er nede -_-

Da tar du kontakt med hjelpemiddelsentralen i kommunen din. Du kan låne gratis der ved kortidslån på ca 3 mnd... [:)]

du får lånt lenger også! hvis du forklarer situasjonen.. fikk til august jeg[:)]

ORIGINAL: MalleleoTrådstarter

du får lånt lenger også! hvis du forklarer situasjonen.. fikk til august jeg[:)]

Å så bra!! Jeg får de levert på døra å skal bare ta kontakt med de igjen etter fødselen for evt å få de lengre [:)]

Æsj, så kjedelig da, snupp - men kanskje dette vil gjøre hverdagen litt lettere for deg?

Sender deg en god klem og håper du klarer å holde humøret oppe [:D]

Når blir det så ille at dere må ha krykker?

Hvor vondt har dere da og hva klarer dere ikke?

Her blir det bare vondere og vondere nå.. :(

Skal heldigvis til en fysioterapaut til uka, hun er spesialist på bekkenløsning og setter også akupunktur. Gleder meg til det!!!

Takk snupper... det blir nok bedre med krykker..får avlastet kroppen litt..

Magen begynner å bli stor å tung nå.. å bekkenet er vondt å slitent..samt at ryggen kjenner belastningen fra magen..

Greit å ha kyrkker da, spesielt om jeg skal handle eller skal gå å stå litt lngre enn 2 min.

Jeg har krykker, men kvier meg for å bruke de.. [&o] vil klare alt selv, men nå kommer jeg meg nesten ikke opp trappen og kan ikke dra å handle feks [8D]

Da har jeg fått krykkene! Kom på døra nå..testet de her inne nå..rart å skal gå med de..føler meg teit..men men

jeg har også krykker som jeg bruker innimellom når bekkenet blir veldig dårlig. Bruker det som regel ikke hjemme, men hvis jeg er å handler så kan det hende jeg trenger de, så har de alltid med i bilen. 

Back
Topp