krykker

Gravidmamma2014

Elsker forumet
D var dagen her, er bare å leite frem krykkene for å komme seg rundt:(
Hadde ikke vært så ille dersom det hadde betydd at kvalmen hadde gitt deg, men så heldig har jeg ikke vært :confused:

Men det er jo 5 uker senere enn sist svangerskap, og bare en uke tidligere i forhold til første...håper bare krykker og fysio klarer å holde det stabilt, slik at jeg ikke ender opp med trøbbel å bevege meg selv med krykker...

Andre med erfaring med tidlige bekkensmerter?

oi, det var kjempe tidlig! hadde ikke bekkenløsning sist, så vet ikke hva det går ut på. men ønsker deg god bedring og at håper du får noen hjelp :)

Jeg har store bekkensmerter om jeg sitter på gulvet. Har gjort det litt i det siste når jeg har pakket inn gaver og sånn. Da er resten sv dagen smertefull. Men er heldig vis ikke konstant ennå. Sist fikk jeg det etter 5 mnd.

Her har jeg hatt problemer med å sitte på gulvet i 15 år..har også gått på krykker ved flere anledninger. Håper virkelig ikke det blir verre igjen nå som jeg er gravid. Har hjulpet mye med trening av kjernemuskulatur, så akkurat nå er det levbart heldigvis

Sist svangerskap endte jeg opp på krykker i uke 16. Denne gang kjenner jeg bekkensmertene allerede. Er 7+5 i dag og fikk henvisning til fysioterapeut. Fikk time allerede i morgen hos en manuell terapeut her i kommunen som visstnok er veldig flink med bekkenplager.

Sist svangerskap kjente jeg de første tegnene allerede i uke 8-9, men visste ikke da hva det var. Det gikk bra lenge, men i uke 16 fikk jeg konstatert bekkenløsning med gangvansker og endte opp på krykker resten av svangerskapet.

Svømme, svømme, svømme :) så tidlig i svangerskapet ville jeg hvertfall dratt i bassenget et par ganger i uken :)

Back
Topp