Krykker!!!

Twilight

Forumet er livet
fælt å si det så tidlig, men jeg tror jeg skal begynne med krykker snart, har så vondt til tider at jeg sliter med å gå, plutselig kommer smertene og der står jeg, klarer ikke bevege meg uten støtte til handlevogn eller lignende[&:][&:] min fysio sa at jeg burde skaffe meg krykker så snart som mulig å avbelaste bekkenet[&:][&:] jeg synes dette alt for tidlig jg

Uffda, har også det slikt av og til der det klikker skikkelig der inni. Går ikke an å bevege meg. Har nærmest fallt opptil mange ganger pga det. Men har heldigvis fått så god hjelp og tilrettelegging i arbeid at jeg nå har lite av det. Men det er ikke mye godt nei,det kjenner jeg til.  Ønsker deg god bedring og tenk på helsa di[:D]

er heldigvis sykmldt så prøver å ikke gjøre noe hjemme men klarer jo ikke alltid å la være... i det siste har det bare vært verre, må bare skjerpe meg med mye husarb og sånt.. gjør det bare verre, sambo får ta seg av det framover[>:]

Ja du må ikke gjøre så mye nå, det vil bare bli verre senere da. Tenk da, det er jo under 4 mndr til bebisen kommer så da kan sambo være husfar den tiden[:D].

Jeg gjør veldig lite husarbeid. Jeg vasker kun klær for tiden alt andre gjør sambo. Ikke gidder jeg og bry meg med hvis det ikke er helt ryddig til hver en tid. Folk fårstår jo hvordan sitasjonen er. Men heldigvis har jeg en mann som er veldig flink til å holde huset rent og ryddig( han hater rot og skitt[:D]).
Du må tenke på helsa di, sett sambo i sving[:D].

han er kjempeflink til å gjøre husarbeid jeg får ikke lov av han å støvsuge og vaske klær fordi han mener det bare gjør ting enda verre for meg... han er jo såå søt da[:D][:D] jeg prøver å avbelaste han med oppvask og smårydding mens han er på jobb, han synes jo ikke at jeg skal gjøre det, men synes jo det er deilig å komme fra jobb til rent hus[;)][;)]  matlagingen[&:][&:] han står for den jaa... heldig jeg som har en som han[:D][:D]

har gått på krykker i over en mnd allerede jeg! anbefaler det VELDIG! før det kunne jeg ikke gå noe sted omtrent, men nå kan det gå greit å gå på butikken og forskjellig! 

Jeg tror jeg skal klare og slippe unna krykker denne gangen også men sliter men og stoppe meg selv fra og gjøre husarbeid og liknende, for med 2 små så må man gjøre husarbeid [&:] Kunne gjort mye for og sluppet....

Går til fysio 2 ganger i uka nå og svømmer 1 gang i uka så klarer meg ei stund til håper vi, men er ikke direkte bekkenløsning jeg har siden jeg sliter så med ryggen så går det utover bekkenet og halebeinet.

I går kom jeg meg nesten ikke ut av bilen, kunne godt hatt en høyere bil... [&:]

basseng og fysio er bra ja! det anbefaler jeg også! jeg går forresten bare på krykker når jeg skal gå litt lengre avstander, hvis jeg skal gå ute og sånn liksom!:)

Back
Topp