Krydder.

dytter opp til tullemor79 og _venter_[:D][:D][:D] kan som sagt sende bilde på tlf, om dere vil vise i butikk og spørre.....snille dere er som hjelper meg å lete i butikkene deres....

hehe ska se hva jeg får til, vi har jo en del butikker av den slags her i byn. men ligger så sprett skal ta en krydder dag for deg

sender deg pm så snart dette er gjort og jeg har klart å husket det

har du sett på ebay? de har masse rart og løye der i mellom tida

Takk for det snille deg..nei har ikke sett der, har di såntder hehe..
ORIGINAL: _venter_

hehe ska se hva jeg får til, vi har jo en del butikker av den slags her i byn. men ligger så sprett skal ta en krydder dag for deg

sender deg pm så snart dette er gjort og jeg har klart å husket det

har du sett på ebay? de har masse rart og løye der i mellom tida

ja de har allt værden med alt du vil ha og mere til.

det er som qxl på en måte bare det er fra hele verden.

du må da ha kont på ebay og noe som heter paypal for å kunne betale til de. det er noe styr men har du en goe og snille man så hjelper han deg nok.

billigere parfymer klær har shoppa parfymene mine der og masse anna snadder jakker bukser, ting som vi ikke har

www.ebay.com

home and garden heter det du skal trykke på venstre side

ORIGINAL: siwro

dytter opp til tullemor79 og _venter_[:D][:D][:D] kan som sagt sende bilde på tlf, om dere vil vise i butikk og spørre.....snille dere er som hjelper meg å lete i butikkene deres....

har ikke orket til byen i dag, kroppen er ikke helt med. Jeg har ikke glemt det altså![:D]

neinei ikke noe stress altså, skal ikke mase, må bare dytte litt så den ikke forsvinner[:D]

ORIGINAL: tullemor79

ORIGINAL: siwro

har ikke orket til byen i dag, kroppen er ikke helt med. Jeg har ikke glemt det altså![:D]

heia jeg må beklage deg snuppa. farta i hele byn fant ingen plass[:'(][:'(]

Guuud så vanskelig det skal være å finne da... men takk likavell allesammen..
jeg googlet det, kom inn på en thai restaurant i bodø, sendte dem mail med bilde i, og spurte hvor man kunne finne dette.. fikk svar dette finner du i en thai butikk...that's it liksom... men hvor er da thaibutikken da kjedelige greier....blir ingen våruller jo...............skal ta meg en snar flytur til thailand å kjøpe hehehhe

Back
Topp