Krydder.

siwro

Gift med forumet

haha der ser man hvor rotete det blir første gang jeg legger ut bilde.. allefall...di 3 øverste bildene er det samme bare klårere og slik at skriften skal komme med, det 4 bilde er baksiden på pakken, det 5 bilde er kurtonger, og det 6 er ett anna krydder....
er det noen som kan hjelpe meg med dette? har dere i asiatiske butikker?
må virkelig ha dette får å få lagd di gode vårrullene mine igjen, dere aner ikke hvor gode di er....

har ikke sett det krydderet før, men har du prøvd å google det? Man finner jo det meste på nett....[:D]

mhm neee har ikke prøvd å google det, var noen som svarte her tidligere at di hadde asiatiske butikker der. husker ikke hvem det var....

Det er buljong..[:D]

ORIGINAL: Nesing

Bildet med de tre pakkene, er det krutonger eller buljong? Er vanskelig å se bildet tydelig [&:]. Nå er jeg ikke så dreven i vietnamesisk/thai/o.l., så skriften på den siste skjønner jeg selvsagt ikke. Skal bite meg merke i hvordan posen ser ut [;)].

Tusen takk snille dere som kan hjelpe altså... klart skal jeg legge oppskriften ut, di er vanvittig gode skjønner dere, ubeskrivelige....ja det er viktig det blir rette kryddre, har prøvd med forskjellig, det blir ikke det samme nei...

kan sende bilde i melding, om dere vil ha bilde med i butikk [:D] da må det jo bli rett[:D]men må ha mobnr om jeg skal gjøre det...det viktigste er den gulgrønne posen da....er den det går mest av...
tuuuuusen takk jenter..

DYTTE DYTTE

Dytter opp for meg selv her, håper dere har kryddre i butikken[:D][;)]må bare få vite prisen og sånt, så får jeg føre over penger..om dere finner da[8D]må ha meg noen pakker ja så det varer ei stund[:D]

Tusen takk jenter, er så spendt om noen av dere har det kryddret[:D]viktigste er den gulgrønne posen[:)]

Thank you..håper det oxo har såååååå lyst på deilige våruller[:D]

Opp med seg...

jepp skal så klart legge ut oppskrift[:D]hmm håper nesing har det i sin butikk, sjit og at di ikke hadde det merket der da..mhm er liksom den gulposen som er hovedkryddre...

hmmm ikke noe å gjøre med det....må da takke likavell...må høre meg litt rundt om anna krydder man kan bruke...

Jeg sjekket også i en butikk i dag. Men fant de ikke.

skal se om jeg kan snik titte i butikken i bynhihi

hmmm, jeg har vurdert lenge å lage vårruller hjemme men aldri fått ut fingeren... kanskje jeg skulle fått tatt meg en tur i Asia-mat butikken her i by'n for å se etter det krydderet da. Er bare så vanskelig å se noe ut av bildene synes jeg[&o][8|]

hmmm kaan sende bilde på mms om du vil, så kan du bare vise det i butikken og spørre[:D]?????? da va luuuuuurt jah[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]hihi....
leter å leter selv på nett og mååå virkelig få tak i det.[:)]

jaaaaaaaa gjør det[:)][:)][:)][:)][:)][:)] måååå ha dette thai kryddret[:D]

ORIGINAL: _venter_

skal se om jeg kan snik titte i butikken i bynhihi

Usj at det skal da være såååå vanskelig å få tak i da.......dumt...
ORIGINAL: Kanutten80

Jeg sjekket også i en butikk i dag. Men fant de ikke.

DUUUUUU????kanskje du kan kjøpe av di misnt viktige posene alikevel?
Kan prøve å lage gode vårruller..
ORIGINAL: småsmurf

Da har vært innom to butikker, en liten og en stor..[;)] Dem hadde den på siste bildet, den minst viktige[8D]. De andre var det ikke noe av i samme "serien" heller, så dem hadde nok ikke det merket.. Desverre..
Vet ikke om det kvalifiserer til å kunne få oppskriften..?[8D][:D]

Back
Topp