Krybbe/Vugge

Jez

Forelsket i forumet
Har bare et spørsmål: Skal ni ha vugge/krybbe, eller går ni direkte på seng? Vad ska ni ha for seng? syns d er så mye og velge mellom....veldig i tvil. Syns stokkesengen er superfin, men den blir nok for dyr[8D] dessverre.

Vi skal ha vugge... Har en svær sprinkelseng på rommet hans også, men den hadde aldri passa inn på vårt rom, så da går vi for vugge [;)]

vad har ni for vugge? arvet eller kjøpt? De er ju ganske så dyre, 2-3000 kr og så skal man ha seng i tillegg?

Vi skal ha sprinkelseng på soverommet og vugge i stua.

Antagelig blir det å kjøpe ny sprinkelseng, vi lar jenta vår sove i sin så lenge hun ikke klarer å klatre ut av den.[:)]

Vuggen er fra da sambo var liten, er kjempeglad i den, det er sånn ala Sofie-vuggen. Vi har ikke klart å sette den bort etter at jenta vår ble for stor/mobil til å ligge i den faktisk (for ca. et år siden), så den står fortsatt i stua, nå fylt med bamser![:)] 

Jeg har veldig lyst på stokke sengen, men så er den litt dyr. Tror det blir seng på soverommet og vogge i stuen.[:D]

Jeg skal ha stokkesenga, der har du den lille søøøte til å begynne med ;) så da treng jeg ikke vugge.

Vi skal ha korg på soverommet, så bytter vi til seng senere. På stuen skal jeg ha lekegrind så h*n kan ligge i på dagtid..[:D]

Back
Topp