kroppstemperatur på 36 grader, har et spsm

OH RLY?

Forumet er livet
Jepp, målte tempen til snuppa (i rompa) nå, hu har vært syk ei uke men bynner å bli bra nå. Den var på 36 grader. jeg ble jo kjempebekymra da, siden jeg ikke helt vet hvordan jeg skal håndtere lave temperaturer....

men

så viser det seg at unger fort kan ha temp på 36 uten at det er noe galt i det?  så da lærte jeg noe nytt i dag og.

MEN

hvor lavt er da for lavt???

min mor har 36 som vanlig temp- så når hun har 37 har hun feber..

menne 34/35grader er lite tror jeg.
.. kanskje noe å spørre helsesøster eller lege om neste gang du skal dit[:D]

vet ikke hvor langt ned den kan gå før det blir unormalt, men martin bruker å ligge på 36,5 ca normalt[;)]

ja får høre med helsesøstern når vi skal ta vaksinen den 28 nå (liiiiiitttt seint ute ja, 1års vaksinen nå[8D] hu har en tendens til å være syk hver gang hu skal ha den)

ORIGINAL: Vani

jeg har en normal kroppstempratur på 35, 5 ca og har hatt det siden jeg var liten

oi, det var lite da! normalen til mia ligger på ca 37 har jeg funnet ut, min er på 37,2 sånn omtrent. jeg får ikke feber før den er kommet opp på minst 38, og har vært på sykehuset pga astma og lungebetennelse noen ganger med 40 i feber uten å merke at feberen var så høy[8D] sært

Hva har hun som normaltemp når hun er frisk da?
Min vanlige kroppstemperatur er 36,4-36,5 så jeg begynner å bli slapp når jeg runder 37 liksom

Min normaltemperatur er som regel på under 37 grader, men vet ikke hvor grensa går.

Her målte vi temperaturen på snuppen for en time siden, den var 35,2. Slimete i halsen og hes, ga bisolvon i førsteomgang. Drøyer det med stikkpille til det evt blir høy temperatur.

Jeg hadde 34 grader en gang og ringte legevakta. Men de sa det ikke var noe farlig med det. Vet ikke om det er annerledes med barn.

Back
Topp