Kroppspleie

*_tingeling_*

Glad i forumet
Dette er min første gang og jeg trenger tips og råd for hva et barn trenger av kroppspleie, (helt grønn jeg ) som shampoo, fuktighetskremer, salver og lignende...
Jeg har hørt at babyline er veldig bra produkter i forhold til natusan. Er dere enige?

Klem [:)]

Babyline har kommet best ut i test i forhold til allergi og miljø.
Natusan scorer genrellt veldig dårlig på slike tester.
Jeg har kjøpt; olje, zinksalve, shampoo, baby-Q tips, termometer, babybørste, pyricept.. hm kommer ikke på mer..

Har hørt babyline er bra. Natusanoljen inneholder parafin, så den skal jeg holde meg langt unna.

Det er så deilig å ha noen her som har barn fra før av. Så kan dere opplyse sånne grønnskollinger som oss. Tar gjerne i mot flere tips Maja[:D]

Bruke sunn fornuft og ikke overdrive rensligheten med bad/kremer og div  tror jeg gangner barnet best - og ta i mot råd fra fok som har barn fra før av [:)]

Takk for alle svar! Ble litt klokere og det er nok som du sier MammaOkt, en må bruke sunn fornuft. Jeg skal i hvertfall følge råde ditt MajaB, å prøve ut produktene på meg selv før på babyen min.

Jeg har kjøpt babyline... Vet det er tidlig, men kjøpte det i samme slengen som jeg kjøpte annet utstyr... Skal visst være en veldig bra serie som flere sykehus har byttet til...

Back
Topp