Kroppslukt.

Kms92

Forumet er livet
Desemberlykke 2018
Augustbarna 2021
Septemberlykke 2021
Noen som har merket at en selv svetter mer eller mindre selv om man ikke har gjort noe spesielt utenom det vanlige?

Tror kanskje det kan være et symptom jeg har lest om. At gravide kan svette mer både under søvn og generelt.

Jeg merket det i dag blant annet. Jeg dusjet på ettermiddagen og går, og i dag så luktet jeg mer enn det jeg ellers gjør. Vært en vanlig dag på jobb. Nå har det vært veldig varmt rundt der jeg jobber, så det kan absolutt være en medvirkende faktor, men ja. Noen andre som merker at de svetter mer nå? :)

Så absolutt! Svetter bare jeg ligger stille.
Jeg er generelt veldig varm om natta, men nå er det helt ille, så jeg skifter på senga ofte.
Lukter vondt hele tiden og :oops:

Så absolutt! Svetter bare jeg ligger stille.
Jeg er generelt veldig varm om natta, men nå er det helt ille, så jeg skifter på senga ofte.
Lukter vondt hele tiden og :oops:

Høres ikke noe godt ut nei :( har det tatt seg opp nå den siste tiden eller merket du det fra da du ble gravid?
Det er nok sikkert ikke så ille som du tror :) nå har jo vi gravide bedre luktesans, og den minste lille ting kan bli ille. Det blir bedre :Heartred

ja, svetter for ingenting :') sikkelig digg når man går i gensere der svetteringene under armen synes ekstra godt:yuck:

Høres ikke noe godt ut nei :( har det tatt seg opp nå den siste tiden eller merket du det fra da du ble gravid?
Det er nok sikkert ikke så ille som du tror :) nå har jo vi gravide bedre luktesans, og den minste lille ting kan bli ille. Det blir bedre :Heartred

Du har nok rett i det, jeg lukter jo alt :p

Jeg merka det uka før jeg testa positivt, men det blir jo bare verre..

Ja! Jeg svetter mer! Jeg svetter vanligvis veldig lite!

Du har nok rett i det, jeg lukter jo alt [emoji14]

Jeg merka det uka før jeg testa positivt, men det blir jo bare verre..
Forhåpentligvis så blir det bedre etterhvert :) tror vi bare må gjøre det beste ut av det :/

Ja jeg svetter mer enn normalt og puster og peser mer under fysisk aktivitet.

Back
Topp