Kroppskontaktblokkering

LeneChr

Forumet er livet
Noen her som har barn som har blitt behandlet for kroppskontaktblokkering?

Vi skal begynne behandling til uka og jeg gruer meg så sinnsykt.

Det er barn som fra fødsel av har erfart at det gjør vondt å bli ta på. Gjerne preamture barn eller barn som er feks har kiss-kid etc. Barna liker ikke kropkskontakt, trekker seg unna etc.

Visste ikke at det var noe som het det engang jeg,snuppa hadde absolutt trengt det da hun var mindre ,likte ikke å bli stellt eller kost med ,når at vi kom hjem med henne etter en mnd på sykehus etter fødselen.

Det har blitt mer fokus på det nå, enn før. Men selvfølgelig noe ikke vanlige leger vet så mye om. Merker jeg har litt blandede følelser.

Tusen takk

Hadde ikke hørt om det jeg heller, så det fins lite info om det.

Håper alt går bra med lillegutt også?

Klem tilbake

Hei vennen!![:D][:D][:D]

Long time, no see[&o]

Hva skjer? Kroppskontakt blokkering? Uff stakkars Thea...jeg som trodde at ting var begynt å ordne seg for henne. [:(]
Men det høres jo ganske logisk ut mtp hva hun har opplevd. Håper at de (behandlerne) klarer å hjelpe henne, og at de klarer å løse opp blokkeringen (er det både fysisk og psykisk?)

Stor klem til henne og deg!![:)]

Tuppe nupp: Lykke masse til. Håper det ordner seg for dere. Hun sover skikkelig dårlig, derfor vi gikk til barnefys/manuellterap. og der ble det jo påvist en del. Les lenger ned[:D]

Mammokt: Hei vennen. Lenge siden sist ja. Alt bra med dere? Nydelig bilde av jenta di[:)] Ligner så utrolig på deg[:D]

Thea har fortsatt en virvel i nakken som står skjevt, pluss at hun er veldig stiv i øvre del av ryggen. I tilegg har hun utviklet denne kroppskontaktblokkeringen. Dette er vel både fysisk og psykisk, men jeg vet veldig lite om det. Heldigvis er behandlerne noen av Norges fremste på dette, så de vet hva de driver med[:)]

Har ingen erfaring, vil bare ønske dere masse lykke til. [:)]
Mange klemmer [:)]

ORIGINAL: ~Lucky~

Har ingen erfaring, vil bare ønske dere masse lykke til. [:)]
Mange klemmer [:)]

Tusen takk,vennen og lykke til med tulla. Anbefaler dere en tur til manuellterap. med tulla også[:)]

Back
Topp