Kroppshår !

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Jeg har fått hår på magen! Ganske mye lyst tynt hår. Kjæresten min legger ikke merke til det, men jeg ser det godt selv. Vil ikke barbere det bort heller, redd for å få mørkt hår på magen! Noen andre som har fått noe av det samme? Går det bort etter fødsel tror dere?

Det har ikke jeg fått, så vet ingenting om det. Men vil bare si at du ikke må barbere det bort. Bruk heller voks hvis det sjenerer deg veldig...

Jeg har også det, og det er helt normalt å få og forsvinner etter fødsel har jeg hørt.

Jeg har det samme, bare mørkt hår, jeg napper det bort.

Det forsvinner etter fødselen!!! Er mange som får det, for all del ikke barber det bort! Da blir det verre!

masse hår.. men d får bare ver! har hatt hår på magen fra før,men nå e d mye meir, å "rotetete"  :P så ser verreud.. satse på d ordne seg når hormoner etebake t normalt

det er helt vanlig. ikke barber bort, for det kommer bort etter fødsel, barberer du får du de igjen...

ja enig med de andre her, ikke gjør noe med det, da kan du ende opp med å ha gjort det verre sånn til etter graviditeten! ikke barber, ikke no voks eller napping eller noen ting er nå mitt tips ;)

Å jadda, tynne små dunhår på magen. Det hadde jeg sist også. Ikke barber det, for det går bort etterhvert.

hihi ja masse sånn dun :-D fikk det forrige gang også, la ikke merke til det da jeg ikke var gravid men nå er det tilbake:-D

Back
Topp