Kroppen...

MnBs

Glad i forumet
Litt inspirert av en tråd på generell... Hva er du minst og mest fornøyd med på kroppen etter fødselen?

Selv er jeg mest fornøyd med at jeg smatt inn i dongeribuksene en uke etter fødselen og er minst fornøyd med magen(e) som bretter seg over buksen... Ellers kan jeg vel ikke klage - har fått tre barn på mindre enn fire år, og det gjør ingenting om det vises...

Akkurat nå er jeg meget fornøyd med "meieriene".:p i hvert fall når de er fulle. :p sist var før jeg fikk største, så det er kjekt å ha noe å stappe i bhen igjen.

Er minst fornøyd med lårene. De har vokst nå i siste svangerskap. Magen er ikke helt topp, den heller, men den kommer seg nå med trening.

* på mobil *

Minst fornøyd med overarmene faktisk... Mest fornøyd med leggene, albue og ut hånden, og at jeg har fått igjen halsen min :)

Minst fornøyd med rumpe full av strekkmerker og mage som henger. Mest fornøyd med håret siden det endelig ser ut til å vokse litt...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Minst fornøyd med lårene mine... Mest fornøyd med må vel bli magen :p Er en liten bulk nederst, men med litt trening blir den vel borte :)

Minst fornøyd med lår og overarmer, og den den brune "fine" stripa på magen som ikke går bort... mest fornøyd med puppene :P

Jeg er veldig fornøyd med at jeg passa rett inn i de gamle klærene mine rett etter fødsel , altså dagen etterpå :)
Minst fornøyd med ? Ingenting :D

Minst fornøyd med brystene! :( henger og slenger! Og strekkmerkene på magen! ;( Mest fornøyd med armer og lår! Mindre lår på grunn av fullpumping og strammere armer på grunn av mye bæring av klumpen min!:)

Back
Topp