Kroppen..

MyFairytale <3

Glad i forumet
Syntes det virker som om det er så mange som ikke liker den forandringen som skjer med kroppen når man er gravid!?

Er det bare jeg som eeelsker gravidmagen min?? Jeg er storfornøyd med å være gravid og syntes kroppen min er finere nå enn noengang.. Kulerund mage og puppene har (til stor glede) vokst litt =P Hehe..
Blir trist når den forsvinner =)

Er nok mange som ikke liker forandringene som skjer :p
Jeg personlig liker ikke de ekle forandringene, mer utflod og treg mage og slikt, men elsker måten kroppen er nå, magen og slikt :)
Fra ca 14 til 20 uker ca så likte jeg ikke kroppen, følte meg bare tjukk, var ikke noe skikkelig kul forran, men det er forduftet bort og kan nå stå og se meg i speilet i evigheter :p

Nej magen liker jeg egentli godt, men bekkenløsningen ødeselgger veldig mye v gleden ja.. Men magen liker jeg:)

Det jeg ikke liker er at jeg må tilpasse mine bevegelser pga magen og bekken, hehe.
Ellers bryr jeg meg ikke, ikke utseendemessig! :D

Veldig fornøyd med magen jeg har fått, det er de andre tingene i form av plager som er litt utfordrende til tider ;)

Jeg elsket å være gravid første gangen, men ikke så veldig nå. Men det har ingenting med kroppens forandringer å gjøre.

Liker magen godt og elsker å kjenne bevegelsene! :) MEN er bekkenløsninga , de sure oppstøtene, våkner om natta, utfloden(må jo bruke truseinnlegh HVER dag :/ trodde det var en av de små gledens ved å være gravid, ingen bind eller tampongener....my ass!!! :( )

Jeg liker magen veldig godt <3 Men bekkenløsninga kunne jeg klart meg uten gitt :P

Henger meg på at jeg elsker magen, men bekkenet nope! Lite hårvekst, god appetitt og flotte former er kjempepositivt :)

Back
Topp