kroppen

gikk opp 22 kilo i svangerskapet og 12 har forsvunnet, men de resterende 10 er der fortsatt og vekta har stått stille i noen uker nå, noe som er veldig frustrerende.

jeg tok hastekeisersnitt og føler IKKE at magen er normal. den er enda ganske stor. så jeg håper jeg kommer meg i form til sommeren. jeg hadde ingen strekkemerker under svanegrskapet, selv om jeg ble veldig stor, men jeg har fått strekkmerker etterpå. hver uke har jeg fått masse nye strekkmerker på magen og lårene nå. er det andre som har fått strekkemerker etter svangerskapet?

magen min har fortsatt litt for mye hud gitt, og LEKRE strekkmerker.. hihi. den ser flammelakert ut. Ler når jeg ser meg i speilet.. Den ser helt latterlig ut.

er ikke så mye pondus igjen, men har liksom blitt en slapp bilring helt nederst [:'(][8D] og lårene er mye større enn før og disser både her og der..

ORIGINAL: *DrømmeBolla*

Vel altså.. Tror nok livmoren er tilbake til skratch(circus), meeeen huden passer på sett & vis ikke like godt lenger.. [8D][:'(]

Trodde jeg hadde svart her.. hm

Magen min er ikke tilbake enda, men bare 6 uker siden fødsel. Hadde jo hastekeisersnitt, så kan vel ikke akkuratt satse på at den blir flat igjen. Sist jeg var på vekten hadde jeg bare gått ned 10 kg ut av de 24 jeg la på meg.. og nå for tiden er jeg veldig hekta på melkesjokolade.... så *håper*. Har så sinnsykt behov for en makeover etter fødselen. Føler meg ikke helt i støtet liksom[:'(]

ORIGINAL: bettand

Er litt igjen, men så er det knapt 6 uker siden fødselen[:)]

Dvask og slapp henger den der.....men hadde ks jeg da...og da er det vel lov???? (håpe[8|])

fortsatt en del kilo for mye her. Magen ser ok ut men er veldig myk. Må nok begyne å trene [8D][8D]

ammetåke her i gården... jeg hadde jo allerede svart....[:)]

Hei:) min fødsel endte også med hastekeisersnitt. Ingen strekkmerker før fødsel, ingen antydninger heller...men tre uker etter fødsel kom de på magen, puppene og sidene...:( Jeg gikk opp 20 kg, har fortsatt igjen 10 etter syv uker. De vil tydeligvis ikke av :(

gikk opp 22 kilo i svangerskapet og 12 har forsvunnet, men de resterende 10 er der fortsatt og vekta har stått stille i noen uker nå, noe som er veldig frustrerende.

jeg tok hastekeisersnitt og føler IKKE at magen er normal. den er enda ganske stor. så jeg håper jeg kommer meg i form til sommeren. jeg hadde ingen strekkemerker under svanegrskapet, selv om jeg ble veldig stor, men jeg har fått strekkmerker etterpå. hver uke har jeg fått masse nye strekkmerker på magen og lårene nå. er det andre som har fått strekkemerker etter svangerskapet?

ORIGINAL: knertpåvei

er ikke så mye pondus igjen, men har liksom blitt en slapp bilring helt nederst [:'(][8D] og lårene er mye større enn før og disser både her og der..

Omtrent sånn er det her også.

sambo mener i hvertfall att magen er tilbake der den var, men den er så myk og rar :P skulle hatt litt oppstramming ;) har fortsatt igjen 5kilo og de går nok ikke av igjen, så mye sjokolade som jeg har i meg ;P

Back
Topp