kroppen

A2010

Betatt av forumet
Har magen dåkkers trekt se heilt inn igjen etter fødselen?
Eller har dåkk mage enda?

Er litt igjen, men så er det knapt 6 uker siden fødselen[:)]

Magen min var strekt til uendelige bredder denne gangen, fikk tilogmed strekkmerker!!! Det fikk eg ikke sist svangerskap, men var myyyye større denne gangen med 1.1kg større baby og MYE fostervann, så tror nok desverre det tar lang tid før magen blir den samme igjen denne gangen ja... 

Jeg har fått håndtak foran [8D] Hehe! Vel, har nok litt mage fremdeles ja, men satser på det går seg til med litt turer og trening. De siste 3-4 kiloene vil ikke av, men de SKAL! (+ 10-12 kilo til)

Tatt på termindato (4 dager før han kom)

[8D]
Tatt her om dagen (rundt 5 uker etter han kom)

Sloth, slik ser min mage også ut[8D]

Men jeg ser cm blir mindre og mindre for hver uke, så da er jeg irgunnen fornøyd. Uansett så regner jeg ikke med å se ut sammeles, har tross alt vært gravid[;)]

jeg var ikke stor når j gikk gravid, så jeg fikk flat mage rett etter fødsel[:)]

ORIGINAL: cathrine24

Sloth, slik ser min mage også ut[8D]

Men jeg ser cm blir mindre og mindre for hver uke, så da er jeg irgunnen fornøyd. Uansett så regner jeg ikke med å se ut sammeles, har tross alt vært gravid[;)]

Jeg er i grunn ganske fornøyd.. så for meg at magen skulle se MYE verre ut[:)] Men etter å ha sagt det så må jeg jo få si at jeg syns det ser ut som et helvette :P

ORIGINAL: *DrømmeBolla*

Vel altså.. Tror nok livmoren er tilbake til skratch(circus), meeeen huden passer på sett & vis ikke like godt lenger.. [8D][:'(]

En del ekstra å ta på hoftene og magen enn før svangerskapet, ja[:)]
Skal ned ca 10 kg til før jeg er helt fornøyd!
Men det er bare 7 uker siden fødsel, så at magen min fortsatt er litt slapp og hengete syns jeg er greit :) Selv om jeg selvsagt skulle ønske jeg var av dem som fikk flat mage igjen rett etterpå! =)

Magen min var plutselig flatere enn noen gang rett etter fødselen [&:] Men tror det var for at jeg spiste ganske lite de siste månedene jeg gikk gravid, så hadde sikkert egentlig tatt av en del, sånn bortsett fra vekten av ungen og vann. La ikke på meg noe annet sted enn magen heller når jeg gikk gravid. Så har vært heldig! [:)] Men nå begynner vekten å stige sakte men sikkert igjen, men det har jeg ikke giddet å bry meg om enda...kanskje til sommeren [8D]

Magen har trekt seg tilbake og er like flat som før graviditeten[:)]

Men den er mye mykere liksom, så skal bli godt når jeg kan begynne å trene igjen og får strammet opp litt.
På torsdag er jeg igang, da er det 6 uker siden fødsel![:)]

ORIGINAL: bettand

Er litt igjen, men så er det knapt 6 uker siden fødselen[:)]

Vel altså.. Tror nok livmoren er tilbake til skratch(circus), meeeen huden passer på sett & vis ikke like godt lenger.. [8D][:'(]

Hehe, bra sagt!!![;)]
Samma gjelder her!!

Signera dinne her, å ej veit at livmora e tilbake til skratch [:'(]

Magen er tilbake, men litt mjukere liksom[:D]

Jeg gikk opp 24 kg i svangerskapet. Veide 53 da jeg ble gravid. Nå har jeg på 5 uker gått ned 10 kg.. så har 14 igjen.. Magen går mer og mer inn, men det tar jo litt tid. Hadde jo hastekeisersnitt, og har ikke vært helt bra siste ukene, så har vært mye i ro. Synes igrunnen det er verre med brystene.. har jo så mye melk, så de begynner å peke sørover.. snufs

Back
Topp