Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er godt å se akkurat denne innlegget. Jeg er ikke kvalm, men er skikkelig i nei modus. Vil bare soveKlart meg greit i påsken, men nå protesterer kroppen med kvalme, bekkensmerter osv. Det var tydeligvis ikke greit med en tidlig og kjapp morgenSpent på om det roer seg eller om dette er formen framover..
Helt forferdelig! Hvor gammel er datteren din? Har en på halvannet år selv, og sleit med å levere i bhg og spydde så fort jeg kom hjem. Har liksom nok med seg selv når man spyrJa, snakkes sier jeg bare.. Skulle levere snuppa i barnehagen, så stod opp 8. Kastet opp 5 ganger til nå, enda ikke kommet oss noen vei! Skal på ultralyd idag da, så samboer kommer og henter oss, så blir snuppa i barnehagen hele 2 timer idagDette er virkelig en prøvelse!!!
Helt forferdelig! Hvor gammel er datteren din? Har en på halvannet år selv, og sleit med å levere i bhg og spydde så fort jeg kom hjem. Har liksom nok med seg selv når man spyrog mannen jobber borte
![]()
Ja grusomt, svigermor henta han i bhg og har han til i morgen, takk og lovOioioi, jeg priser meg lykkelig for at snuppa er eldre og skjønner at jeg må løpe for å spyEn halvannetåring må virkelig være en prøvelse for deg nå! Snuppa her er 6 år hun.