Kroppen var IKKE enig at ferien er over..

Milliun

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Klart meg greit i påsken, men nå protesterer kroppen med kvalme, bekkensmerter osv. Det var tydeligvis ikke greit med en tidlig og kjapp morgen :p Spent på om det roer seg eller om dette er formen framover..

Auau, så kjedelig :(
Du får bare ta det litt ekstra med ro, hvis det er mulig. Jeg kjenner det på kroppen selv idag at den er litt i nei-modus.

Klart meg greit i påsken, men nå protesterer kroppen med kvalme, bekkensmerter osv. Det var tydeligvis ikke greit med en tidlig og kjapp morgen :p Spent på om det roer seg eller om dette er formen framover..
Er godt å se akkurat denne innlegget. Jeg er ikke kvalm, men er skikkelig i nei modus. Vil bare sove :( Men kommer seg vel med litt frisk luft :p

Går tregt her i dag. Planen var å være på jobb nå, men sitter fortsatt hjemme. Skal straks ut med hundene, og håper å våkne av det.

Jeg opplevde kvalmen på bussen idag tidlig, men det tror jeg var mest fordi jeg ikke fikk spist frokost før jeg kom på skolen :P

Har fremdeles to dager fri, og halv dag fredag - satser på at kroppen aksepterer en myk overgang tilbake til jobb på torsdag :P

Begynte også dagen med oppkast, og igjen nå. Skikkelig dritt! Ingen matlyst men har spist kjeks som selvsagt kom opp igjen nå.. har heldigvis fri noen dager til, men er alene med guttungen...

Liker ikke bekkensmertene dine!! De kan fordufte syns jeg.

Her skulle jeg vaske hus og klær men sovnet vist så fort datteren kom seg av gårde til skole.

Ja, snakkes sier jeg bare.. Skulle levere snuppa i barnehagen, så stod opp 8. Kastet opp 5 ganger til nå, enda ikke kommet oss noen vei! Skal på ultralyd idag da, så samboer kommer og henter oss, så blir snuppa i barnehagen hele 2 timer idag :P Dette er virkelig en prøvelse!!!

Ja, snakkes sier jeg bare.. Skulle levere snuppa i barnehagen, så stod opp 8. Kastet opp 5 ganger til nå, enda ikke kommet oss noen vei! Skal på ultralyd idag da, så samboer kommer og henter oss, så blir snuppa i barnehagen hele 2 timer idag :P Dette er virkelig en prøvelse!!!
Helt forferdelig! Hvor gammel er datteren din? Har en på halvannet år selv, og sleit med å levere i bhg og spydde så fort jeg kom hjem. Har liksom nok med seg selv når man spyr:o og mannen jobber borte:(

Helt forferdelig! Hvor gammel er datteren din? Har en på halvannet år selv, og sleit med å levere i bhg og spydde så fort jeg kom hjem. Har liksom nok med seg selv når man spyr:o og mannen jobber borte:(

Oioioi, jeg priser meg lykkelig for at snuppa er eldre og skjønner at jeg må løpe for å spy :P En halvannetåring må virkelig være en prøvelse for deg nå! Snuppa her er 6 år hun.

Oioioi, jeg priser meg lykkelig for at snuppa er eldre og skjønner at jeg må løpe for å spy :P En halvannetåring må virkelig være en prøvelse for deg nå! Snuppa her er 6 år hun.
Ja grusomt, svigermor henta han i bhg og har han til i morgen, takk og lov:o godt når de blir litt større tenker jeg:)

Huff. Sliter også med kvalme og har vondt i ryggen og/eller bekken. Ukjente smerter for min del, men har heldigvis time i morgen.

Her og er kvalmen fast hele dagen pyton når enn skal fungere å være der for de andre. Kan ikke huske det var slik de andre gangene. Kvelden er aller verst. Får håpe det siger fort unna å du slepper mer av det

Back
Topp