Kroppen vår - 9mnd etter

Crayzie

Forelsket i forumet
Marsboerne
Jeg kom over en tråd vi hadde på terminklubben når storegullet var liten. Syntes den var litt morsom så den har jeg rett og slett stjålet. Nå er jo ikke min helt 9 mnd enda, men det er vel flere her som er det.

Tenkte at siden vi vokser i 9mnd før det plutselig er stopp, så lurer jeg på hvordan kroppene har klart å hente seg inn igjen 9mnd etter fødselen
blunke.gif


Har kroppen forandret seg mye etter at du fikk barn?
Kom det som et
shoch.gif
, eller var du forberedt på det?
Har du blitt større/mindre eller er du den samme som før?
Hva er det værste med kroppen etter svangerskapet?
Hva er det beste?
Har håret forandret seg?
Mistet du hår?
Vurderer du plastisk kirurgi?

Legg gjerne til noe hvis du kommer på noe.
 
Har kroppen forandret seg mye etter at du fikk barn? Ikke så alt for mye.
Kom det som et
shoch.gif
, eller var du forberedt på det?
Kan vel ikke akkurat si sjokk, jeg har jo vært gjennom det en gang før, men magen ble mye større og slappere denne gangen. Det var jeg ikke helt forberedt på.
Har du blitt større/mindre eller er du den samme som før? Har så absolutt blitt større.
Hva er det værste med kroppen etter svangerskapet? Den utrolig slappe bilringen. Er ganske lei av spørsmål om jeg er gravid igjen.
Hva er det beste? Det beste er at puppene har vokst litt. Koser meg med det nå, men vet at det ikke vil vare.
Har håret forandret seg? Ikke som jeg har merket.
Mistet du hår? Hadde en periode der jeg mistet mer enn normalt, men det har roet seg igjen nå.
Vurderer du plastisk kirurgi? Nei
 
Har kroppen forandret seg mye etter at du fikk barn?
•Nei, men har slapp hud på hoftene.
Kom det som et sjokk eller var du forberedt på det?
•Hadde aldri trodd at kroppen skulle se så lik ut igjen, at den skulle sette så lite spor.
Har du blitt større/mindre eller er du den samme som før?
•Mye mindre.
Hva er det værste med kroppen etter svangerskapet?
•Ingenting
Hva er det beste?
•At den har blitt veldig slank, aldri vært så lett å gå ned i vekt.
Har håret forandret seg?
•Nei.
Mistet du hår?
•Nei, ikke så mye som et hårstrå.
Vurderer du plastisk kirurgi?
•Nei
 
Har kroppen forandret seg mye etter at du fikk barn? Nei. Føler kroppen har blitt litt mindre, bort sett i fra magen, der er det nok litt mer enn før.
Kom det som et
shoch.gif
, eller var du forberedt på det? Ikke noe sjokk her. Gikk veldig fort ned i vekt, uten anstrengelse.
Har du blitt større/mindre eller er du den samme som før? Veier noen kilo mindre. Men magen er kanskje bittelitt større enn den var.
Hva er det værste med kroppen etter svangerskapet? Ingen ting er ille.
Hva er det beste? Jeg er stolt av keisersnittarret, selv om det knapt synes. Det er selve beviset på babyen :love2
Har håret forandret seg? Ja, det har blitt tynnere.
Mistet du hår? Ja.
Vurderer du plastisk kirurgi? Nei, over hodet ikke. Det skal være veldig ille før jeg vurderer noe som helst av plastisk kirurgi. Det kommer neppe til å skje.
 
Har kroppen forandret seg mye etter at du fikk barn?
Puppene er blitt mykere og hadde sikkert hengt hvis de var større. Og lårene og rumpa er ikke hva de en gang var, litt slapt og tendenser til appelsinhud. Men jeg er da slank.
Kom det som et sjokk , eller var du forberedt på det?
Nei, var ganske forberedt.
Har du blitt større/mindre eller er du den samme som før?
Litt slankere.
Hva er det værste med kroppen etter svangerskapet?
At puppene ikke er så faste som før. Og at det ikke er noe seksuelt med pupper lenger, de er bare meierifabrikk.
Hva er det beste?
At det gikk så lett å gå ned i vekt igjen.
Har håret forandret seg?
Føler det er litt mer tuggete, før hadde jeg silkemykt og glatt hår.
Mistet du hår?
Nei
Vurderer du plastisk kirurgi?
Nei
 
Har kroppen forandret seg mye etter at du fikk barn? Ja!
Kom det som et
, eller var du forberedt på det? Jeg var forberedt på at den ville forandre seg, men ikke på den måten den gjorde. (Og ikke så fort)
Har du blitt større/mindre eller er du den samme som før? Mindre!
Hva er det værste med kroppen etter svangerskapet? Puppene, og til dels magen, men akkurat magen skal jeg gi noen mnd til før jeg feller noen dom :)
Hva er det beste? Resten ;)
Har håret forandret seg? Det som vokser ut igjen nå er lysere enn det andre. Sånn var det sist også, så jeg har lysere felter hist og her!
Mistet du hår? Hells yes...
Vurderer du plastisk kirurgi? Ja, skal fikse på puppene neste år! 30årsdagsgave til meg selv :D
 
Har kroppen forandret seg mye etter at du fikk barn? Ja!
Kom det som et
, eller var du forberedt på det? Jeg var forberedt på at den ville forandre seg, men ikke på den måten den gjorde. (Og ikke så fort)
Har du blitt større/mindre eller er du den samme som før? Mindre!
Hva er det værste med kroppen etter svangerskapet? Puppene, og til dels magen, men akkurat magen skal jeg gi noen mnd til før jeg feller noen dom :)
Hva er det beste? Resten ;)
Har håret forandret seg? Det som vokser ut igjen nå er lysere enn det andre. Sånn var det sist også, så jeg har lysere felter hist og her!
Mistet du hår? Hells yes...
Vurderer du plastisk kirurgi? Ja, skal fikse på puppene neste år! 30årsdagsgave til meg selv :D

Større? Mindre? Ferdig med barn?
 
Har kroppen forandret seg mye etter at du fikk barn? Ja!
Kom det som et
, eller var du forberedt på det? Jeg var forberedt på at den ville forandre seg, men ikke på den måten den gjorde. (Og ikke så fort)
Har du blitt større/mindre eller er du den samme som før? Mindre!
Hva er det værste med kroppen etter svangerskapet? Puppene, og til dels magen, men akkurat magen skal jeg gi noen mnd til før jeg feller noen dom :)
Hva er det beste? Resten ;)
Har håret forandret seg? Det som vokser ut igjen nå er lysere enn det andre. Sånn var det sist også, så jeg har lysere felter hist og her!
Mistet du hår? Hells yes...
Vurderer du plastisk kirurgi? Ja, skal fikse på puppene neste år! 30årsdagsgave til meg selv :D

Større? Mindre? Ferdig med barn?
 
Større? Mindre? Ferdig med barn?
Ferdig med barn ja! Veldig ferdig faktisk. Løfte og fylle opp litt tror jeg! I alle fall løfte, men de har blitt mye mindre enn de var, og det her høres sikkert veldig dumt ut, men jeg føler liksom at store pupper er en del av meg ;) Så når de nå har blitt "små" så er det noe som mangler, på en måte.. (Does that make sense..?) Så de blir nok litt større også, når jeg først er i gang!
 
Ferdig med barn ja! Veldig ferdig faktisk. Løfte og fylle opp litt tror jeg! I alle fall løfte, men de har blitt mye mindre enn de var, og det her høres sikkert veldig dumt ut, men jeg føler liksom at store pupper er en del av meg ;) Så når de nå har blitt "små" så er det noe som mangler, på en måte.. (Does that make sense..?) Så de blir nok litt større også, når jeg først er i gang!
Forstår deg egentlig. Selv om jeg ikke føler et savn etter mine små pupper. :p
 
Har kroppen forandret seg mye etter at du fikk barn? Ja, den har forandret seg, men ikke på den måten jeg trodde den kom til å forandre seg.

Kom det som et sjokk eller var du forberedt på det? Var forberedt på endringer.

Har du blitt større/mindre eller er du den samme som før? Mindre! Hadde aldri trodd jeg skulle gå så raskt ned i vekt!

Hva er det værste med kroppen etter svangerskapet? Puppene er blitt fryktelig små og rumpa har blitt helt flat!

Hva er det beste?
Jeg er tynnere enn jeg noen gang har vært og det liker jeg!

Har håret forandret seg? Ja! Mindre krøller enn før.

Mistet du hår? Ja!! Helt dramatisk mye i ca 4 mnd! Nå har det vokst ca 4-5 cm ut igjen, "nydelig"!

Vurderer du plastisk kirurgi? Ikke per dags dato da jeg ønsker flere barn. Tror nok egentlig ikke jeg noen gang kommer til å operere meg kun for utseendets skyld, men skal aldri si aldri!
 
Ferdig med barn ja! Veldig ferdig faktisk. Løfte og fylle opp litt tror jeg! I alle fall løfte, men de har blitt mye mindre enn de var, og det her høres sikkert veldig dumt ut, men jeg føler liksom at store pupper er en del av meg ;) Så når de nå har blitt "små" så er det noe som mangler, på en måte.. (Does that make sense..?) Så de blir nok litt større også, når jeg først er i gang!
Jeg skjønner deg godt, har det på samme måte!
 
Back
Topp