Kroppen tror den skal ha mensen?

Barius

November 2015
Novemberlykke 2015
❤ Juliskattene 2018 ❤
Idag er jeg 8+0 og dersom jeg ikke var gravid ville jeg med min svært jevnlige syklus fått mensen idag.

Jeg er nå bekymret for om kroppen min tror den skal ha mensen, for jeg har siden i formiddag hatt skikkelig mensmurringer. Sånn typisk jeg får når mensen kommer, øm og tung i livmor. :( ekkelt...

Flere som har opplevd lignende ved ikm nr. 2?

Jeg er 6 uker i dag, og har hatt murringer siden uke 4. Det er helt vanlige symptomer på graviditet og noen har det svangerskapet ut. Er nok ingenting å bekymre seg over :)

Jeg har også hatt murringer og stikkinger siden 3+6. Roet seg i uke 6+ ca.
Men idag kjennes det anderledes ut, mer som ved vanlig mens. Også så påfallende at det kommer akkurat på dagen for mens i syklusen...

<3 da forstår jeg at du stresser, men om du ikke har noen blødninger så er nok ikke noe å stresse for.
Kan du kanskje ta en test hos legen i morgen for å roe ned nervene?
Jeg tok tidlig ul for å få ro i sjelen.

Det blir som det blir uansett. :)
Bare tenkte om dette kanskje var vanlig, at kroppen kunne fortsette å prøve å følge sin syklus...

Jeg har også hatt mensen smerter følelse hele dagen. Ikke bare sånn murringer som jeg har hatt tidligere så er selv litt urolig for det :/

Tror murring og kynnere er vanlig i hele svangerskapet jeg.

Prøvde å legge inn en link til deg om kynnere men fikk det ikke til.

Jeg har også hatt mensen smerter følelse hele dagen. Ikke bare sånn murringer som jeg har hatt tidligere så er selv litt urolig for det :/
Ikke noe god følelse. :( håper virkelig det er forbigående og gir seg.
Jeg håper og tror at det kanskje er vanlig. Man har jo til og med hørt om de som faktisk har hatt mens når de var gravid.

Ikke noe god følelse. :( håper virkelig det er forbigående og gir seg.
Jeg håper og tror at det kanskje er vanlig. Man har jo til og med hørt om de som faktisk har hatt mens når de var gravid.
Ja en vennine nevnte det faktisk for meg isted fordi hun ikke tror på at jeg ikke er gravid :p Det er så mange bekymringer man kan få under svangerskapet at det er til å bli gal av xD

Ja en vennine nevnte det faktisk for meg isted fordi hun ikke tror på at jeg ikke er gravid :p Det er så mange bekymringer man kan få under svangerskapet at det er til å bli gal av xD
Jaaa:confused2
Det blir som det blir. Vi håper på det beste! :)

Kynnere får vi nok ikke enda, det kjennes annerledes ut, men har de samme murringene nå jeg også! De kommer og går, kjenner det ikke hver dag lengre, men idag har jeg også kjent mer. Livmora strekker seg nok bare i rykk og napp :) Og det er helt normalt :)

Jeg har hatt mye menssmerter helt siden 8dpo eller noe, og selvom de har roet seg etterhvert merker jeg murringer hver dag. Ekkelt når det står på og man forventer at tanta skal komme, men det er helt normalt at livmora skal strekke seg og lage plass til lille spira :)

Back
Topp