kroppen min

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
er normal igjen... jeg hadde blødning som varte i 2 dager for gode 14 dager siden, var litt usikker på om dette var mensen...
men å på fredag så fikk jeg positiv el test, så da kan jeg vel forvente mens om 14 dager ca..
vi koste oss litt i helgen :) , lov å håpe på et hjemmelaget mirakel...men..
så håper vi kan komme inn å få frysforsøk om ca en måned til... selv om jeg er livredd også nå... så er jo ønsket om en levende baby så sterkt...

har og sendt sykehuset en mail nå om vi får lov å få forsøk på neste syklus.. da blir det sent i mai...
livredd for at de ikke overlever opptining...vet ikke om jeg er klar for negativ forsøk igjen :(
så er det å lure å ta opp 2 egg, så har vi litt mer sjanse for et som overlever hvertfall..

Du kommer til å bli fulgt opp tett dersom du blir gravid igjen, ettersom du opplevde senabort.
Det er jo mange som mener blodfortynnende i kombinasjon med stimulerende akupunktur hjelper for å unngå abort. Jeg heier på deg. Vi prøver en siste gang i sommer, men er allerede gjennom papirmølla i kommunen og venter på godkjenning sentralt for adopsjon.

Sender varme klemmer din vei!

takk :)
hadde håpet jeg fikk på denne syklusen jeg venter..men fikk mail at jeg måtte vente enda en, så i mai skal jeg ringe, så blir vel fryseforsøk i juni...
venter på svar på noen prøver fra sykehuset...skummelt å tenke på hvis sjansen er stor for at vannet kan gå enda engang...savner mine gutter så utrolig mye..å få oppleve det enda engang tror jeg ikke jeg hadde overlevd

Trodde ikke selv jg villle overleve... mn livet går desverre videre.. håper bare det ikke skjer 3.gangen...

nei hvis det finnes en slags engel iblant oss, så håper vi at den sørger for at det ikke skjer igjen <3

Livet er så urettferdig og brutalt i blant. Jeg er jo nå nøyaktig like langt på vei som du var da du mistet, men kan ikke en gang forestille meg hva du har opplevd. Synes du er utrolig tøff og flott at dere ønsker å prøve på nytt.
Jeg heier sånn på deg nå! Krysser alt jeg har og sender over alle positive tanker!

Livet er så urettferdig og brutalt i blant. Jeg er jo nå nøyaktig like langt på vei som du var da du mistet, men kan ikke en gang forestille meg hva du har opplevd. Synes du er utrolig tøff og flott at dere ønsker å prøve på nytt.
Jeg heier sånn på deg nå! Krysser alt jeg har og sender over alle positive tanker!

tusen takk for det det <3

må jo bare hoppe i det å prøve på nytt... får de aldri tilbake, men å få en ny glede og spire hadde vært stort for meg nå...trenger noe positivt oppi alt..
vi blir jo ikke yngre heller akkurat...

Bale å måtta venta ein ekstra måned, men samtidig kan da sikkert vera bra for deg og å få sorgen endo litt meir på avstand. Bruk den ekstra ventetida til litt ekstra egenpleie! No på vårparten går dagane litt fortare og og plutselig e både april og mai over og du er i gang igjen. Kryssar alt eg har for at du lykkast heilt fram til mål i neste omgang!

Lykkke til med fryseforsøkene begge to... håper Spiren(e) sitter hos dere så jg kn følge etterni august.... ;-) håper så inderlig for dere....

Back
Topp