kroppen min...

krogenbaby

Elsker forumet
Ja, jeg vet at jeg måtte regne me å forandre meg etter jeg gikk barn.
Og jeg veeet at jeg har fått verdens flotteste gave, og ville ikke bytta bort skatten min i noe.

Meeeen.....

jeg sitter å ser på bilder fra meg selv før, og nå.. huff.. :(

Ser jo nå at jeg var slank før (jeg synes jeg trengte å slanke vekk noen kilo, ser jo at d er feil..) !!
Og at den kroppen jeg sitter med nå, den er jeg ikke tilfreds med!! :(

Off.. selvtilliten daaaaleeeer.. føler meg virkelig ikke fin fortida.. kjenner jeg blir deppa..

måtte bare klage litt... :(

Slenger me bilde fra FØR og NÅ.. !

Skjønner hva du mener...har det samme her.
Jeg er like mangen kilo som før jeg ble gravid men det ser IKKE sånn ut.Når jeg ser på bilder fra før jeg ble gravid såg jeg sunn og fresh ut men det er ikke sånn no lenger.....håper det retter seg med litt 30 day shred og solarium......ser ihvertfall på meg selv at brunfargen har mye å si!!

samme her!! føler meg så bleik å stygg ;P
jeg er 7 kilo tyngre.
jeg ser det jo godt, men jeg ser mer at jeg er slapp i fisken, og ansiktet er rundere, og ja, jeg er bleik :P

off.. tærer på selvtillitten min kjenner jeg.. :( orker ikke kle av meg i lys forran sambo lengre..

ORIGINAL: Ephexita

Mulig jeg er helt på trynet, men så ikke så mye forskjell jeg?
Bortsett fra et usansynlig flott og brunt ansikt på før bilder[:D]
Skjønner VELDIG godt hva du mener.
Sliter med ekstra kilo, nye og bredere hofter, kommer ikke inn i buksene mine og synes alt er bl'ææææh.
Det går seg jo til etterhvert, og jeg vet at man må ta tiden til hjelp, men fyttirakker`n såååå kjedelig!
Sender deg masse klemmer og understreker dette:
Du er både tynnere og flottere enn meg, så jeg er heller litt misunnelig på deg jeg da (selv om jeg kjenner følelsen din ja)
Synes du er flott jeg[:D]
Men tenk: lyse sommer måneder med masse koselige turer hit og dit, bading og en mye mer aktiv baby gjør nok sitt[;)]

nååh, du e grei du !! ;)
Off, jeg har fått DET runde ansiktet, og ja, som du sier; hofter!!
og magen er ei lefse!

Føler meg skikkelig BLÆ ja! Og alle sier ; men du har jo nettopp fått en unge!
jeg vet det, og jeg vet det sikkert går seg til etterhver.
men akkurat NÅ så føler jeg meg som en bæsj ;P

Ja, uansett så får jeg vel løpt det av meg om ett år, når kenny sikkert går......... :P

ORIGINAL: icebaby

Jeg kjenner til følelsen. Jeg gikk opp 35 kilo, og har kun mistet 17 [>:]
Trodde jeg hadde for mange kilo før, men skjønner jeg ikke hadde noe å klage over!

Men jeg jobber meg sakte, men sikkert mot målet. Gruer meg bare til sommeren... Men ÉN dag, så håper jeg å føle meg som før [:D]

en dag ja.. en dag.. ;)

Nei jeg har sagt til sambo at han godt kan få spandere sånn spray brun på salong til meg.....jeg kler ikke så godt å være en bleikfis[:)]Men heldigvis går vi jo mot sommer og sol så da blir vi sikkert litt freshere vettu:)

ORIGINAL: krogenbaby

samme her!! føler meg så bleik å stygg ;P
jeg er 7 kilo tyngre.
jeg ser det jo godt, men jeg ser mer at jeg er slapp i fisken, og ansiktet er rundere, og ja, jeg er bleik :P

off.. tærer på selvtillitten min kjenner jeg.. :( orker ikke kle av meg i lys forran sambo lengre..

Aaaakkuratt sann er jeg og!! 7 kg for mye! Er blek jeg også, noen har tilogmed kommentert det[:'(] Og rumpta, låra og magen? Herregud, de disser i vei med sine lekre love-handles (som jeg I K K E hadde før!!), så synes jeg er fæl...
Bra vi er flere i samme båt da...[&o]

Skjønner veldig godt hva du mener snuppa, men hvis du ser nøye på begge bildene så ser du også at det er en annen "ro" over deg på etter-bildet[;)]

Man forandrer seg i kropp men også i sinn når man blir mamma. Veldig viktig likevel å føle seg vel i egen kropp, men det tar gjerne en liten tilvenningsfase med den som med mammarollen. Og så må du tenke på at det er ikke mange ukene siden du ikke var gravid kontra hvor lenge man gikk gravid[;)]  Skulle ønske man bare kunne knipse i fingrene og vips så var alt som før, men sånn er det ikke[:)][:)]

Håper du finner ut hvor flott du ser ut selv også for det er det som må til[;)]  Se deg i speilet så ser du hva vi andre ser[;)]

Stooor klem til deg hvertfall[:)]

Nei nei nei! Slapp av! Du er jo kjempepen!

At hoftene har endret seg er jo ikke rart, en hel baby har banet seg vei gjennom der jo! Ut og kjøpe nye bukser i en annen fasong enn før med deg! [:)]

Så har du kanskje litt ekstra i ansiktet enn før, men jeg så bare på overarmene dine jeg! Fine og slanke! Du kan gå i hva du vil av ermetyper! Det kan ikke jeg... For korte ermer og jeg ser tre str større ut...

Og så er det vel nesten alle kvinner som går og ønsker seg litt mer farge i ansiktet etter en lang vinter... [8D] 

Antall kilo ned er ikke det viktigste. Jeg har gått ned mye men ser helt utslitt ut! Bleik og sjuskete... Det hjelper jo ikke å omtrent ikke ha tid til å sminke seg heller da, men litt sol vil hjelpe MYE!

Så fine dere er!!
Og det er litt godt å se at det er flere som føler det samme!! :D

Vet jeg ikke er tjukk på noen måte, jeg føler meg bare ikke vel !!

Vi får ta tida til hjelp jenter ! Og mange, lange trilleturer !!! :)

Og for ikke å glemme ; sol!!!

man ser fort mye freshere ut!!

..og du Barbro ; vet du, når jeg så på mine egne øyne, så har du rett.. jeg ser jo helt gira ut (nå skal det nevnes at dette er tatt tidlig på en fest) på det første bilde.
men på det andre så ser jeg litt mer bedageli ut!!! :)
Det er vel igrunn noe å ta me seg.. :)

" ja, men kjære deg, du er blitt mamma" JAAA, jeg vet men savner kroppen min alikevell, så jeg forståre veldig godt hva du mener[;)]
men har igjen 4-5 kg så er jeg på startvekta igjen. *trimme-trimme-trimmefaen!!!*
Fin er du uansett krogenbaby! du skal være stolt av hva kroppen din har vært igjennom:)

er så stolt au atte ;P hehe!!

ja, vi får bare trimme trimme trimmeeeeee ! ;)

jeg går på meg melkesyre og mann med ljåen hver dag, og hadde bare kiloene kunne ligget igjen i veien så jaddi skulle jeg vært glad....[8D]

ORIGINAL: Charlotte B

er så stolt au atte ;P hehe!!

ja, vi får bare trimme trimme trimmeeeeee ! ;)

jeg går på meg melkesyre og mann med ljåen hver dag, og hadde bare kiloene kunne ligget igjen i veien så jaddi skulle jeg vært glad....[8D]

haha!! ikkesant!!! ;P

Ja, jeg triller vel tilsammen to timer hver dag!! skulle også ønske kiloene lå igjen langs veien her....

mine foer og etter bilder er litt verre [8D] Men vi faar bare trene og staa paa ,saa hjelper det masse mot sommeren , hvertfall jeg foeler meg mye bedre om sommeren, brun og fresh liksom ! haha [:D] 
Har solt meg i to dager her naa i bikini ! saa varmt og godt ! stakkars naboer.

Hmm for å være helt ærlig med deg så kan jeg ikke se at du har lagt på deg... Men vekta lyver vel ikke heller. Vekta hjemme har ikke fungert i det siste. Nå når jeg er hos søstersen så lånte jeg hennes og fant ut at jeg er 8kg tyngre enn før jeg ble gravid og 5kg tyngre enn jeg var rett etter fødsel... Så nå er det slutt på alt som er søtt og godt. Og rumpa mi må straks forberede seg på hardere tider...;)

Cassy : huff, kan ikke være noe gøy å bli for tynn heller nei! uansett, å ikke føle seg vel i egen kropp!! :(

Henriette : hehehehe, jeg føøøler me deg altså!!! gudfader.. den stakkars mannen min altså... :P her er huden også fæææl synes jeg!! var veldi fin i huden når jeg gikk gravid. men nå, særlig etter jeg satt opp hormonspiral, så sliter jeg me uren hud igjen :( :/

Back
Topp