Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ble det ikke visst 18.30 når barne-tv er over?Jenta vår på 3 1/2 år så deler av dette i går på barnetv, da jeg holdt på med husarbeid mens hun så på, så jeg fikk bare med meg deler av det som ble sagt. Så episoden senere på nett og spurte hun litt etterpå hva de lærte de der. Da sa hun at de lærte at det ikke var lov å ta seg på tissen og at okkel som da er onkel tar på tissen til baby og er slem.
Syns det er synd at de viser dette på barnetv da det står 6+ og 9+ på episodene, man har jo ingen garanti for at ikke noen yngre ser dette. Da er det bedre at man som forelder får vise barna dette selv og snakke med de om det de har sett etterpå. Og at de viser dette på skolen syns jeg åsså er et bra tiltak. Men jeg personlig mener at det kan være skadelig å vise på barnetv da det ofte er de bittesmå som ser dette og nå for tiden, ikke de på 6+![]()
Jenta vår på 3 1/2 år så deler av dette i går på barnetv, da jeg holdt på med husarbeid mens hun så på, så jeg fikk bare med meg deler av det som ble sagt. Så episoden senere på nett og spurte hun litt etterpå hva de lærte de der. Da sa hun at de lærte at det ikke var lov å ta seg på tissen og at okkel som da er onkel tar på tissen til baby og er slem.
Syns det er synd at de viser dette på barnetv da det står 6+ og 9+ på episodene, man har jo ingen garanti for at ikke noen yngre ser dette. Da er det bedre at man som forelder får vise barna dette selv og snakke med de om det de har sett etterpå. Og at de viser dette på skolen syns jeg åsså er et bra tiltak. Men jeg personlig mener at det kan være skadelig å vise på barnetv da det ofte er de bittesmå som ser dette og nå for tiden, ikke de på 6+![]()