Kroppen har lurt meg igjen..!

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Enn en gang fikk jeg den gnagende følelsen av at i natt skjer det! Så jeg gikk faktisk inn til Oliver og snusa litt ekstra på ham før jeg la meg - sånn i tilfelle ;) Hadde skikkelig vondt i magen i går kveld. En stikkende smerte, ganske høyt oppe på sidene, og den ble bare forverra da jeg la meg ned. Og det var et mareritt å snu seg! Men det gav seg sånn i halv to tida, så jeg har heldigvis fått noen timer søvn. Våkna halv fem, fortsatt med en litt sånn rar følelse i kroppen, klarer liksom ikke å roe meg helt ned.. Så at kroppen gjør seg klar til et eller annet er jeg ikke i tvil om. Spørsmålet er bare hvor lang tid det skal ta! Tre timer? Tre uker?! Ventetida begynner å tære litt på merker jeg, men tida går heldigvis fort om dagen! :)

kjenner igjen følelsen av ventetida: skjer det noe nå, var det en vanlig kynner eller begynner riene...

Tungt å gå slik, godt vi ikke har lenge igjen :-) Vi må nyte de små tingene i hverdagen nå, får plutselig er vi på sykehuset med et nytt barn

Jeg hadde det sånn forrige onsdag, nå har jeg gitt opp.

Sent from my iPad using BV Forum

Så kjedelig! Masse kynnere, murringer og stikk i magen her også, men det skjer jo aldri noen utvikling. Nå er jeg bare 36+6 da, men blir litt spent allikevel. Skal på kontroll på fredag og da håper jeg legen vil sjekke modning. Håper alle disse plagene har medført noen endringer.

Jeg hadde det sånn i natt jeg også. Dessverre var det pga. omgangssjuken og ikke fødsel. Anbefales ikke når du er 38 uker på vei. Ødelagt!

Føler med deg, har hatt noen vonde kvelder og netter. I tillegg er jeg grise forkjøla, nå venter jeg bare på at jeg skal bli frisk, sånn at jeg klarer å føde. For starter fødselen nå, så er jeg i trøbbel. Håper det skjer noe for deg snart ;-)

Jeg vil jo ikke at det skal skje noe enda :b Er bare 36+4, og jeg vil på fødestua, og der får man ikke vel ikke føde før 37+0..? Ho kan bli der inne et par uker til, men kroppen min kan bare gi seg med dette lureriet! ;)

Jeg vil jo ikke at det skal skje noe enda :b Er bare 36+4, og jeg vil på fødestua, og der får man ikke vel ikke føde før 37+0..? Ho kan bli der inne et par uker til, men kroppen min kan bare gi seg med dette lureriet! ;)
Er 37+2 i dag, og jordmora mi gleda seg til å se meg på B7 ;-) så hold ut noen dager til, kanskje vi sees der oppe ;-)

Er nå i uke 39, og har hatt den følelsen i et par uker nå. Stikking, vondt når jeg snur meg, uvell og rastløs. Ror min del kan det godt skje når som helst, men skjønner siden du er imuke 36 godt kan vente bittelitt til:-)

Du kan føde på b7 fra 36+0 :) men det er jo uansett greit at de holder seg inne til termin :)

Min jm sier også 37+0, men uansett så er 37+0 en veldig grei milepæl å nå :) På mange måter.
Jm fortalte også, apropos B7, at de over 35 år må sende skriftlig søknad for å få føde på B7! De over 40år, eller med BMI over 35 kan ikke føde der i det hele tatt, uten at ho visste hvor det BMI tallet var tatt fra.. Dagens lille fakta fra meg.

Har jo vært på kontroll i dag. Nå var visst hodet festet, ho ligger langt ned, jeg er høy og har et romslig bekken, så fødsel KAN gå ganske fort denne gangen. Ho forteller meg stort sett det samme hver gang. Forhåpentligvis siste time hos jm om to uker. Neste kontroll vi har satt opp etter dèt er dagen etter termin, og den har jeg ingen planer om å få med meg! ;)

Min jordmor sa at jeg måtte komme til 37+0 for å få føde på B7. ;-)[/quote
Min jordmor sa at jeg måtte komme til 37+0 for å få føde på B7. ;-)

Mulig de har endret på rutinene. Venninnen min fødte på b7 i uke 36+0 , men det var i 2011 da, det kan jo være andre regler i dag?

Igår hadde jeg kraftige kynnere med menssmerter som kom ca hver 10 minutter. Men ikke helt regelmessige. Fikk tre kynnere som minnet meg på rier men ingenting skjedde etter det desverre. Er 38+4 idag.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg er redd jeg kommer til å gå langt over. Er 39 uker i dag, og det eneste bittelille jeg har merket, er en halvtimes mensenmurringer i går tidlig. Så kroppen min gir meg ingen signaler på at det skjer noe i den nærmeste fremtiden, iallfall. Nå er det riktignok første gang, så slik sett har jeg ikke noe å sammenligne med, men NOEN tegn hadde vært fint.

Min jm sier også 37+0, men uansett så er 37+0 en veldig grei milepæl å nå :) På mange måter.
Jm fortalte også, apropos B7, at de over 35 år må sende skriftlig søknad for å få føde på B7! De over 40år, eller med BMI over 35 kan ikke føde der i det hele tatt, uten at ho visste hvor det BMI tallet var tatt fra.. Dagens lille fakta fra meg.

Har jo vært på kontroll i dag. Nå var visst hodet festet, ho ligger langt ned, jeg er høy og har et romslig bekken, så fødsel KAN gå ganske fort denne gangen. Ho forteller meg stort sett det samme hver gang. Forhåpentligvis siste time hos jm om to uker. Neste kontroll vi har satt opp etter dèt er dagen etter termin, og den har jeg ingen planer om å få med meg! ;)
Jeg fikk ikke føde på B7 sist pga Bmi, denne gangen er jeg 30kg lettere ;-) så på B7 skal jeg, uansett :-)

Jeg er redd jeg kommer til å gå langt over. Er 39 uker i dag, og det eneste bittelille jeg har merket, er en halvtimes mensenmurringer i går tidlig. Så kroppen min gir meg ingen signaler på at det skjer noe i den nærmeste fremtiden, iallfall. Nå er det riktignok første gang, så slik sett har jeg ikke noe å sammenligne med, men NOEN tegn hadde vært fint.
Jeg hadde null tegn sist gang; ikke før vannet gikk tre dager før termin :)

Da har vi en date på B7 i mars en gang ;)

Jeg håper veldig på b7 denne gangen jeg også :) Har blitt satt i gang med både nr 1 og nr 2, så da ble det b3. Likte meg godt der jeg, men etter å hatt et barselopphold på b7, så vil jeg helst dit.

Synes det var litt strevsomt å ha barselopphold på b3. Synes sengen var så smal og høy, så var redd babyen skulle trille ut.

Jeg håper veldig på b7 denne gangen jeg også :) Har blitt satt i gang med både nr 1 og nr 2, så da ble det b3. Likte meg godt der jeg, men etter å hatt et barselopphold på b7, så vil jeg helst dit.

Synes det var litt strevsomt å ha barselopphold på b3. Synes sengen var så smal og høy, så var redd babyen skulle trille ut.
Fødte på B3 sist og fikk overnatte på B7, det var virkelig luksus! ;-) håper virkelig jeg får overnatte på B7 igjen, også vil jeg jo føde i vann ;-)

Back
Topp