Mimmi1992
Blir kjent med forumet
Er ikke fornøyd med kroppen etter fødsel i det hele tatt og sliter vanvittig mye med selvtilliten.
Veier mye mer enn det jeg gjorde før, har diastase og underlivet ser helt herpa ut (ble klippet og sydd stygt).
Får ikke på meg noen av klærne jeg brukte før graviditeten.
Har ikke råd til å fornye garderoben og ikke har jeg lyst til det heller, vil inn i favoritt jakken og resten av klærne mine.
Blir fortvilet når jeg prøver klær for selv om det er riktig størrelse ser jeg gravid ut.
Vil helst ikke vise meg utenfor huset og blir flau når jeg møter på bekjente for de kjenner meg ikke igjen med en gang.
Kjenner nesten ikke meg selv igjen heller, gråter mye pga dette.
Håpte fullamming skulle hjelpe på vekten men ser ut til å gjøre det motsatte [emoji849]
Er sulten konstant og har ikke kjent på metthetsfølelsen siden fødselen.
Prøver å begrense meg og spise sunt men er ikke så lett.
Men til tross for alt dette så hadde jeg gjort det igjen for gullet mitt (bare at jeg hadde tatt sunnere valg i svangerskapet) [emoji170]
Måtte bare få det ut...
Noen andre som har det sånn?
Noen som har erfaring med vekttap etter ammeslutt?
Veier mye mer enn det jeg gjorde før, har diastase og underlivet ser helt herpa ut (ble klippet og sydd stygt).
Får ikke på meg noen av klærne jeg brukte før graviditeten.
Har ikke råd til å fornye garderoben og ikke har jeg lyst til det heller, vil inn i favoritt jakken og resten av klærne mine.
Blir fortvilet når jeg prøver klær for selv om det er riktig størrelse ser jeg gravid ut.
Vil helst ikke vise meg utenfor huset og blir flau når jeg møter på bekjente for de kjenner meg ikke igjen med en gang.
Kjenner nesten ikke meg selv igjen heller, gråter mye pga dette.
Håpte fullamming skulle hjelpe på vekten men ser ut til å gjøre det motsatte [emoji849]
Er sulten konstant og har ikke kjent på metthetsfølelsen siden fødselen.
Prøver å begrense meg og spise sunt men er ikke så lett.
Men til tross for alt dette så hadde jeg gjort det igjen for gullet mitt (bare at jeg hadde tatt sunnere valg i svangerskapet) [emoji170]
Måtte bare få det ut...
Noen andre som har det sånn?
Noen som har erfaring med vekttap etter ammeslutt?