kroppen er ein rar ting

x1xiza

Glad i forumet
er visst blitt hektet her eg[:D]
enda ikkje fått mensen, sku hatt den 21.juli...2 negative tester, ein heime for ca 11 dager sida, ein hos legen 1.aug...begge tatt ettermiddag/ kveld..etter at eg har tisset MASSE før på dagen, springer jo i ett sett[&:] eg må vente til mandag[:'(], då har eg time hos gyn. eg går vel med eit ør lite håp, men veit at det er bortkastet[&o]
fortsatt så stikker det i magen, små kramper liksom, sånn små-kvalm heile tida, vondt i hode, kviser( og eg som aldri har kviser[&:] ) , trøtt, sulten heile tida, herregud eg må jo vera heilt syk, BABYSYKEN, som dei fleste andre her[:D]

hei iza. [:)] er det urinveisinfeksjon du har karnsje? tror nok karnsje at du selv er så opphengt i at du ikke har fått mensen kan ha noe og si at den ikke har kommet også. Selvfølgelig kan du være gravid og fordi om testen ikke viser det. Det er ikke greit vet hvordan du har det.

Håper på de beste for d iza, skal krysse både fingrer å tær for deg!! [:D]

takker[:)] legen sa det kunne vera urin.inf. men det er det ikkje, det har eg hatt så mangen ganger heilt frå eg var lita, så det kjenner eg igjen[:)]
me har ikkje stresset noke med å bli gravid, og eg har tenkt lite på det denne gangen faktisk, men stresser jo litt no så...jaja, mandag får eg vel svar..
ein strålende dag til alle her[:D]

Tror nok at en kjenner forskjell på urinveisinf. og ikke.. iallefall om en har hatt de mange ganger før!! Har heldigvis ikke vært så plaget me akkurat den biten! [;)]

Ha en fin dag alle sammen!! [:)]

Skal krysse alt av fingrer å tær for deg!!!! [;)]

stikker innom og seier hei eg, enda ikkje fått mensen...er det noken som veit når det blir regnet som uteblitt mens, vil mensen først komme tilbake om 28 dager då? eller må eg berre gå og vente på at den kan kome uansett, og så rekne utfra det ein ny syklus...[&:]æææ skjønnte noken kva eg meinte no[:D]??

Uteblitt mens må du joha nå-for lengst!!!
Men graviditetstesten skal jo helst tas om morgenen da... for da er
mengen av hcg best å måle...

då den utble, fekk du då smerter? stikkinger i magen? små kramper? kvalm? ømme bryster? ...eg sku hatt den 21.juli ja, men ingenting enda...og var sinnsykt kvalm idag[:'(] kva kan vera galt? var du til gyn. ?

må legge til at 2 tester var negative[&o], så derfor spørsmålet, kva er galt[&:]
skal på hyttetur idag, så ønsker alle ei GOD HELG!![:)]

Lykke til med testinga på mandag [;)]

Mange av sypmtomene du nevner hadde jeg når jeg ble gravid, men min test slo ut dagen etter jeg skulle hatt mensen...

Uansett-lykke til

Håper på de beste for deg iza! [;)]

Kos deg på hytte tur! Var selv på hytte tur forrige helg, kjempe deilig å slappe av litt.. [8D]

Back
Topp