Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herEr skikkelig oppblåst, ser ut til jeg er flere mnd på vei allerede folk må jo begynne å lure
Godt vi er flere Gleder meg til jeg kan begynne å bruke gravidbukse igjen! Må sjekke at alt står bra til på TUL førstSamme her
Går rundt i stilongsen hjemme, skikkelig lekkert går mest i turbukser eller treningsbukser ellers (jobber i barnehage, gidder ikke jeans da )Godt vi er flere Gleder meg til jeg kan begynne å bruke gravidbukse igjen! Må sjekke at alt står bra til på TUL først
Haha herlig! Jobber selv i barnehage og må nok si meg ferdig med jeans på en stund ja tror jeg 18.januar, så akkurat 2 uker til i dag! Skal du på TUL?Går rundt i stilongsen hjemme, skikkelig lekkert går mest i turbukser eller treningsbukser ellers (jobber i barnehage, gidder ikke jeans da )
Når har du TUL?
Hærlig, det er jo ikke lenge til!Haha herlig! Jobber selv i barnehage og må nok si meg ferdig med jeans på en stund ja tror jeg 18.januar, så akkurat 2 uker til i dag! Skal du på TUL?
Neida, men føles lenge til! så bra at du fant en nærmere! 6 timer er jo litt i det lengste laget Skjønner! Greit å få sjekket det opp, og få tatt en liten titt på baby samtidig er jo gullHærlig, det er jo ikke lenge til!
Hadde ikke tenkt det, da jeg trodde nærmeste private aktør var 6ish timer unna, men så fant jeg plutselig et sted i en by ikke så langt unna! Har ikke bestilt noe enda, tenker kanskje bestille til rundt uke 12..
Skal sannsynligvis på sykehus før den tid, venter på time til kontroll av en cyste på eggstokk som ble oppdaget før graviditeten, så tenker jeg kanskje ikke trenger tidligere UL enn det
ja håper på det, krysser fingrene for svangerskapene våres går bra <3Å så koselig med to så tette De vil få stor glede av hverandre!
Ja, en må bare nyte denne tida og fokusere på de små
Er skikkelig oppblåst, ser ut til jeg er flere mnd på vei allerede folk må jo begynne å lure