Kroppen endrer seg...

Er skikkelig oppblåst, ser ut til jeg er flere mnd på vei allerede :hilarious: folk må jo begynne å lure :hilarious:

Godt vi er flere :hilarious: Gleder meg til jeg kan begynne å bruke gravidbukse igjen! Må sjekke at alt står bra til på TUL først :oops:
Går rundt i stilongsen hjemme, skikkelig lekkert :hilarious: går mest i turbukser eller treningsbukser ellers (jobber i barnehage, gidder ikke jeans da :))
Når har du TUL? :Heartred

Går rundt i stilongsen hjemme, skikkelig lekkert :hilarious: går mest i turbukser eller treningsbukser ellers (jobber i barnehage, gidder ikke jeans da :))
Når har du TUL? :Heartred
Haha herlig! Jobber selv i barnehage og må nok si meg ferdig med jeans på en stund ja tror jeg :hilarious: 18.januar, så akkurat 2 uker til i dag! Skal du på TUL? ❤️

Haha herlig! Jobber selv i barnehage og må nok si meg ferdig med jeans på en stund ja tror jeg :hilarious: 18.januar, så akkurat 2 uker til i dag! Skal du på TUL? ❤️
Hærlig, det er jo ikke lenge til! :Heartred
Hadde ikke tenkt det, da jeg trodde nærmeste private aktør var 6ish timer unna, men så fant jeg plutselig et sted i en by ikke så langt unna! Har ikke bestilt noe enda, tenker kanskje bestille til rundt uke 12.. :)
Skal sannsynligvis på sykehus før den tid, venter på time til kontroll av en cyste på eggstokk som ble oppdaget før graviditeten, så tenker jeg kanskje ikke trenger tidligere UL enn det :)

Hærlig, det er jo ikke lenge til! :Heartred
Hadde ikke tenkt det, da jeg trodde nærmeste private aktør var 6ish timer unna, men så fant jeg plutselig et sted i en by ikke så langt unna! Har ikke bestilt noe enda, tenker kanskje bestille til rundt uke 12.. :)
Skal sannsynligvis på sykehus før den tid, venter på time til kontroll av en cyste på eggstokk som ble oppdaget før graviditeten, så tenker jeg kanskje ikke trenger tidligere UL enn det :)
Neida, men føles lenge til! :hilarious: så bra at du fant en nærmere! 6 timer er jo litt i det lengste laget :hilarious: Skjønner! Greit å få sjekket det opp, og få tatt en liten titt på baby samtidig er jo gull ❤️

Kjenner meg igjen i det som skrives. Puppene har blitt veldig fyldige og ømme, føles nesten harde. Heldigvis bruker jeg mye løse sportsbh-er og slikt til vanlig, så sparer kanskje et par kjøp av BH-størrelser på det :D

Er skikkelig oppblåst, ser ut til jeg er flere mnd på vei allerede :hilarious: folk må jo begynne å lure :hilarious:

Helt enig! :hilarious: Blir jo nesten lurt selv. Så jeg later som det er mini og behandler magen på samme måte som at det hadde vært mini. Stryker og koser med all lufta :joyful:

Back
Topp