Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Knerthen
Siden det er mangel på mannfolk her hos meg er jeg villig te å by høyt for å få den penis-bukketen[:D]
Legger inn et bud på 500 kr
ORIGINAL: Snupså
ORIGINAL: Knerthen
Siden det er mangel på mannfolk her hos meg er jeg villig te å by høyt for å få den penis-bukketen[:D]
Legger inn et bud på 500 kr
WOW- her begynner vi å snakke gitt!!Dæsken- det er jo nok til vase.... hmmm lat oss tenkja lite vetta- budrunden går ikke ut før senere[:)]
Men du er ille langt oppe på lista- penisbuketten kan bli din!
ORIGINAL: Refleksheks
til de som har så lyst på den buketten, ikke glem at jeg har omfavnet dem alle!
Edle dråper - som burde trekke verdien betraktelig opp!
Reflekshekssex.... oooooh!
ORIGINAL: *Christ*
til de som har så lyst på den buketten, ikke glem at jeg har omfavnet dem alle!
Edle dråper - som burde trekke verdien betraktelig opp!
Reflekshekssex.... oooooh!
OooOOoooOOooh da er den jo verdifull!!! Byr 750 kr[:D]
ORIGINAL: Vaffelrøra
Hmmmmmm, har desverre ikke mere å by med enn nesnødde rypespor.. [:(]
Hvis du tar gipsavstøpning av de kan du selge de og donere pengene etterpå?[:)]
ORIGINAL: *Christ*
ORIGINAL: Vaffelrøra
Hmmmmmm, har desverre ikke mere å by med enn nesnødde rypespor.. [:(]
Hvis du tar gipsavstøpning av de kan du selge de og donere pengene etterpå?[:)]
Jeg vil ha sånn, har bare elg og bjørn her! 200kr??
Noen som er villig til å by noe for en mensentruse/bestemortruse med bremsespor?
Sambo og jeg syntes vi kunne se Jesus i det ene bremsesporet, så jeg er hellig overbevist (bokstavelig talt) om at det er verdt en hel del!
Noen som er villig til å by noe for en mensentruse/bestemortruse med bremsespor?
Sambo og jeg syntes vi kunne se Jesus i det ene bremsesporet, så jeg er hellig overbevist (bokstavelig talt) om at det er verdt en hel del!
ORIGINAL: Roastbeef leppa
DET er jo garantert noe for Christ!
Vi takker for din gavmildhet, men må dessverre si nei da vi føler at dette muligens er støtende for sarte sjeler.
Men vi ser gjerne at du søker igjen.
Støtende??
At det guddommelige møter det naturlige? I skjønn harmoni??
Jaja, utakknemlige hespetre.
Der gikk dere glipp av mye penger.
ORIGINAL: Roastbeef leppa
DET er jo garantert noe for Christ!