Kromosom testing

Vi har tidligere hatt 1 forsøk hos dem for et par år siden, men vi må inn til konsultasjon nå for å få rekvisisjon til blodprøvene osv. Vi tar FISH på klinikken i Spania så fort vi reiser igjen. Planen er å få sjekket alt vi kan for å kunne legge en behandlingsplan videre med tanke på sparing til en evt eggdonasjon osv:)

Bra. Lykke til med utredning, og planlegging, og alt. Vi tenker også på eggdonasjon i tilfelle de resterende par forsøkene ikke virker (jeg er 41, og 4 uttak og 3 innsett senere er fortsatt ikke en eneste positive graviditetstest, så ...)

Bra. Lykke til med utredning, og planlegging, og alt. Vi tenker også på eggdonasjon i tilfelle de resterende par forsøkene ikke virker (jeg er 41, og 4 uttak og 3 innsett senere er fortsatt ikke en eneste positive graviditetstest, så ...)
Håper det ordner seg for dere :) her er vi enda bare 30år gamle begge to, men med 4 år prøving, 2 år med 6 ivf forsøk hvor alle er negative og dårlig utvikling av celler så føler vi eggdonasjon er veien videre :)

Hei:?
Jeg finner veldig lite info rundt ang. FISH testen, hvordan den blir tatt/gjort? :) ska mannen bare levere en sædprøve i en kopp og så blir det analysert eller er det mer inngripende enn som så? :p har sendt mld til klinikken også men det tar jo litt tid :p

Hei:?
Jeg finner veldig lite info rundt ang. FISH testen, hvordan den blir tatt/gjort? :) ska mannen bare levere en sædprøve i en kopp og så blir det analysert eller er det mer inngripende enn som så? :p har sendt mld til klinikken også men det tar jo litt tid :p
Helt vanlig spermprøve ja :)

Back
Topp