Kritikk av nytt forum...

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Ja, her kommer da min magesure mening om det nye forumet.

Eg har vært medlem i flere år og har foretrukket bv fram for noe annet forum, eg har alltid syns at barnimagen feks var uoversiktelig og rotete med sine "tynne" forumlister og liten mulighet til å følge med hva som skjer fortløpende... Men nå mener eg faktisk at bv ligger etter! Det nye forumet tror eg helt ærlig blir en grunn til at eg ikkje kommer til å være så aktiv herinne lenger, eg er skuffet og lei meg for at et perfekt og velfungerende forum skal ødelegges av nye fiffige påfunn og idear. Kjære administratorer: Det nye forumet er dessverre ikkje så bra som dere var tenkt det til, 80% av bv-brukere liker bedre det gamle. Beklager kritikken, men syns eg ville si min mening.

Kanskje mannen min blir fornøyd, siden eg nå kommer til å bruke mye mindre tid foran pc'en om kveldene ;)

Lykke til, håper det blir bedre etterhvert.

På mange måter enig me deg men håpe d går seg t ettervært eg då!
men suns og dette e veldig tungvindt

Ett lite tips: Legg innlegget i topptråden til Prikken. Hun leser alle meninger og noterer. 

Dette ligner litt på en veldig dårlig kopi av mammanett...
(Det var min ærlige mening....)

Og hvor ble det av meldingene mine i innboksen min??????Liker ikke dette nye jeg heller:-(

mamma til 3 nå skrev:
Og hvor ble det av meldingene mine i innboksen min??????Liker ikke dette nye jeg heller:-(

Plager meg veldig at alt er vekk, både avatar, antall innlegg og "stjerner"...

Smilyene ute til venstre også er borte :(

Nei, la oss få det gamle tilbake...

Alle innlegg, stjerner, status og pm'er kommer tilbake i løpet av en ukes tid. Gi det litt tid, det er ikke så negativt som alle skal ha det til! Jeg syns og det var dårlig til å begynne med, men det er ikke værst altså!

Må si meg enig...

Greit de er i en oppstarts fase, det er greit..

Men det hjelper jo ikke når dette forum oppsettet er DÅRLIG!!

Uoversiktlig og vanskelig!!

Får virkelig håpe det går seg til etter hvert siden bv har vært det beste forumet uten tvil..

Nå kommer det vel sikkert på siste plass fordi det er sååå tungvindt og teit rett og slett..:(

Gir det en uke eller to,men om jeg er aktiv på de 2 ukene det er usikkert...

forvirretmor skrev:
Dette ligner litt på en veldig dårlig kopi av mammanett...
(Det var min ærlige mening....)

Mammanett er vBulletin, og den aller beste og mest brukervennlige løsningen som finnes på markedet. her er man desverre bundet til en tredjerangs-løsning, asp, pga hovedsiden. vBulletin er kanskje litt for lite admin-vennlig når det kommer til integrering i en hovedside for å ikke gå glipp av annonseinntekter. vBulletin tar mer vare på brukerne framfor admin kanskje sånnsett. Men vBulletin er fult mulig å ha reklamer på også, for all del, men må da integreres i en egen portal, og ikke i en eksisterende side. 

Pijah skrev:
Alle innlegg, stjerner, status og pm'er kommer tilbake i løpet av en ukes tid. Gi det litt tid, det er ikke så negativt som alle skal ha det til! Jeg syns og det var dårlig til å begynne med, men det er ikke værst altså!

Helt enig! :)
Og til dere som synes forumet er for tynt: nå har vi fått vite at det skal bli bredere, så da blir det også endret snart.
Som Pijah skriver; gi det litt tid!! ;)

Pijah skrev:

Helt enig! :)
Og til dere som synes forumet er for tynt: nå har vi fått vite at det skal bli bredere, så da blir det også endret snart.
Som Pijah skriver; gi det litt tid!! ;) Og les infotråden og spørsmålstråden som ligger på topp, der får dere svar på veldig mye!

Litt som med facebook dette.. Alle forandringer blir det KRISE av.. men etterhvert som man venner seg til det, så er det greit likevel... ;)

Signerer TS her gitt..

*LL* skrev:
Jeg syns det er MER oversiktelig nå enn før, og lurer på hva dere syns gjør det mindre oversiktelig?

Er sikker på at flere og flere kommer til å like dette nye forumet etterhvert.
Det kommer jo endel forandringer også, så når alt er på plass blir det nok knall :)

Enig. Reklamen kan man også fjerne.

Folk her inne er virkelig allergiske mot forandringer. Ingen som tvinger dere å være her!

Vugge skrev:
Senator Malin skrev:
*LL* skrev:
Jeg syns det er MER oversiktelig nå enn før, og lurer på hva dere syns gjør det mindre oversiktelig?

Det kommer jo endel forandringer også, så når alt er på plass blir det nok knall :)

Folk her inne er virkelig allergiske mot forandringer. Ingen som tvinger dere å være her!

La nå folk få klage litt da. Det er ikke alle som melder seg ut fordi de blir litt sutrete ;)

Litt sutrete? Jeg har aldri sett maken jeg..
Men jojo. Det blir ikke gått tilbake til det gamle oppsettet uansett og om man har noe man vil rette på kan man si det i spørsmålstråden på toppen her. Man trenger jo ikke lage 4318 tråder om hvor fælt BV er, jeg kommer til å forlate det osv. 
Okei. Tror BV gir en liten faen om TI brukere sletter profilen sin altså.

Senator Malin skrev:
*LL* skrev:

Er sååå enig! Makan til sutring! Det blir det jo såååå god stemning av her inne...not! Finn dere et annet forum å være på, eller godta at verden går fremover på BV også. Ikke verre enn det!

det som er kjipt er at trådene på generell er like fete uansett om du har lest de eller ei.... dvs.- uoversiktlig!

og at man må bla helt opp igjen til begynnelsen av siden for å gå tilbake til Generell etter å ha postet i en tråd...

bare flisespikkeri.. men er vesentlige ting som burde bli tatt hensyn til, og fått endret..

DenicaD skrev:
det som er kjipt er at trådene på generell er like fete uansett om du har lest de eller ei.... dvs.- uoversiktlig!

og at man må bla helt opp igjen til begynnelsen av siden for å gå tilbake til Generell etter å ha postet i en tråd...

bare flisespikkeri.. men er vesentlige ting som burde bli tatt hensyn til, og fått endret..

Ja, dette irriterer meg også! Syns forumet er HELT greit, men flisespikkeri som gjør at ting går sååå tregt. I tillegg til at hvis man er på side 3 f.eks med tråder, og går tilbake til generell, så havner man på side 1 igjen. Hvis man da skal lese videre på trådene på side 3, så må man liksom gå på side 3 hele tiden, istedenfor at man havner der når man klikker seg tilbake igjen. 

Haha. 

Akkurat som jeg skulle ha sagt det selv! Liker ikke det nye forumet...

Ju9ta skrev:
Signerer TS her gitt..

Prøver virkelig å like det da selvv om jeg sliter med å forstå dette.
Savner gamle Bv

Back
Topp