Kristins lille dagbok.

tante4

Elsker forumet
Hei!

Jeg er 22 år(blir 23 i november),har samboer og ei lita prinsesse som var født 8.februar 2007.

Vi ønsker oss nå en liten engel til,og håper den kan komme til verden i løpe av sommeren 2009.
Hadde siste mens 6.mai,og testa positivt 12.juni.Men 4.juli mista vi våre små,så var på sykehuset på utskraping kvelden 4.juli.Fikk da også vite at det var to små vi hadde mista.Så nå venter vi bare på at mens ska komme tilbake slik at vi kan prøve på nytt.

Er usikker på når jeg får den tilbake,men slik det var før jeg ble gravid så skal mens komme nå 6.august.
Så da er det bare å vente å se hvordan ting blir.:D


04.08.2008.

Mensen har enda ikke kommet,blir spennende å se om den kommer den 6.August.[8D] Gleder meg til den kommer,slik at jeg har litt kontroll over kroppen min i gjen.Men så håper jeg at en liten spire kan sitte før den kommer tilbake også,så vi går noen spennende dager i møte....[:)]
Har hatt masse mens smerter de 3-4 siste dagene,så regner med at den kommer snart.....

Så mens vi prøver,har jeg bestemt meg for å starte et "nytt å bedre liv",der jeg skal trimme og spise sundere.
Brød er bytta ut med knekkebrød og drikke er bare vann,også blir det masse turer ut å gå sammen med lille jenta mi.[:D]


05.08.2008

Gud så trett jeg er..[>:].Hannah våkna klokka 5 i dag..så nå har vi spist rundstykker og kokte egg.[:D]


06.08.2007

Ingen mens i går og ingen mens i dag..[:D]
 
Velkommen hit håper spiren sitter fort igjen[:D]
 
ORIGINAL: hero

Velkommen hit håper spiren sitter fort igjen[:D]

 
Tusen takk!!!:)
 
Ja,håper den lille spire snart vil sitte og at den holder seg godt fast.
 
i dag klarte jeg ikke vente lengre,måtte bare kjøpe en test.:P var helt sikker på at den var neg,men der tok jeg feil. ordet GRAVID lyste mot meg.[:D][:D][:D][:D]men siden jeg ikke har hatt mensen siden jeg mista sist,så er jeg jo usikker på termin da. Håper bare den lille kan holde seg godt fast!!
 
Gratulerer så mye. Håper at alt går bra for dere[:)]
 
Back
Topp