kristin80

Gabriela

Forumet er livet
kjempefint bilde av einar adrian på avataren din.kjempestilig i dress va han!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: Gabriela

kjempefint bilde av einar adrian på avataren din.kjempestilig i dress va han!!![:D][:D][:D]

Tusen takk Vi har lekt me fotoaparate for julekort å julegava te besteforeldre å oldeforeldra... [:D]

kjempefint[:)][:)][:)][:D][:D][:D] han e så skjønn den gutten din altså[:D][:D][:D]

ed bunad han har på seg forresten?

ja, kjøpt på Reflex/ Sjarmtrollet her i Tromsø.  E superstolt av gogutten min, så vi ska repetere den parringa[:D] (som dem sei når d gjelder bikkje)[:D][:D]

ORIGINAL: Mamman til Emil

ORIGINAL: kristin80

ja, kjøpt på Reflex/ Sjarmtrollet her i Tromsø.  E superstolt av gogutten min, så vi ska repetere den parringa[:D] (som dem sei når d gjelder bikkje)[:D][:D]

Godt sagt![:D]

Jepp[:D] 

hehehehe...ja, må vel det en gang vi ogsåom ei stund[:D][:D][:D] hehehe.. dem må no fåsøsken disse små mirakla våres (det syns hvertfall maybs at david må få.. hehehe)

hehehehe...ja, må vel det en gang vi ogsåom ei stund[:D][:D][:D] hehehe.. dem må no fåsøsken disse små mirakla våres (det syns hvertfall maybs at david må få.. hehehe)

[:)] jepp det syns ej.... å dåkke med he no et eksemplarisk eksempel på god parring[8D][:D][:D][:D][:D]

Kanskje du kan få nr tre når ej fær fjerde??[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Maybs

[:)] jepp det syns ej.... å dåkke med he no et eksemplarisk eksempel på god parring[8D][:D][:D][:D][:D]

Kanskje du kan få nr tre når ej fær fjerde??[:D][:D][:D]

D e bare å peise på alle sammen..  [:D] Her e d planlagt allerede når vi sette igang igjen[;)]    Gullungan må jo ha lekekamerata[:D]

D e greit å være ferdi me utdannelse å sånn før man hiv seg til[:D].. Skue gjerne ha hadd d, men skjebnen ville noe annet.. Har skolegangen innen mekaniske fag +++men får ikkje ferdiutdanna meg pga kroppen har gått i streik for meg[:-]. Men nok om d. Glede meg til august 2008 da e d slutt me p-pille [;)] For håpentligvis har vi gifta oss å hvis alt går etter planan. [:D][:D] 

Back
Topp