Kristiansand

Beate J

Elsker forumet
Hei alle sammen,

sniker litt fra augustforumet. har termin 1 august, men vet jo aldri om jeg føder i juli eller august. Har ei jente på snart 2 som kom 1 uke over.... Håper jeg slipper en uke over denne gangen..... [;)]

Lurte på om det er noen som er fra Kristiansand her å bor ved SØM/Tømmerstø?
Kunne jo være vi ville havne i barselgruppe sammen [:)][:)][:)]

Ha en fin kveld/uke alle Juli jenter [:D][:D][:D]

Jeg skal føde i Kr.sand, men siden jeg bor i Mandal blir det nok litt vel langt for barselgruppe på Søm [:)]

ORIGINAL: Etaeb

Hei alle sammen,

sniker litt fra augustforumet. har termin 1 august, men vet jo aldri om jeg føder i juli eller august. Har ei jente på snart 2 som kom 1 uke over.... Håper jeg slipper en uke over denne gangen..... [;)]

Lurte på om det er noen som er fra Kristiansand her å bor ved SØM/Tømmerstø?
Kunne jo være vi ville havne i barselgruppe sammen [:)][:)][:)]

Ha en fin kveld/uke alle Juli jenter [:D][:D][:D]

Jeg bor på dvergsneskollen! Det er jo rett ved både søm og tømmerstø! :-D

Jeg bor ved Spicheren, men vil GJERNE i barselgruppe! Det finnes ingenting sånt hos min jordmor dessverre. 

Sniker også fra august, har termin 4. Det er visst sånn at det er slutt på alt av svangerskapskurs og barselgrupper i Kristiansand pga økonomien. Helt forferdelig, så ser ut som vi må ordne oss selv..

Utrolig kjipt at de kutter ned på sånn da[&:] en ting at det ikke er svangerslapskurs eller foreldreforberedende.. men ikke barselgrupper heller... ikke imponert over christian by på dette.
ORIGINAL: engelimagenmin

Sniker også fra august, har termin 4. Det er visst sånn at det er slutt på alt av svangerskapskurs og barselgrupper i Kristiansand pga økonomien. Helt forferdelig, så ser ut som vi må ordne oss selv..

Hei alle dere,

men dette var jo kjempekoselig :-))))

Sist jeg gikk gravid, var vi på sånn fysio (i gruppe) greier hvor de sjekka barnet.... det var der jeg fikk spørsmål om barselgruppe...
Det var bare de som satte sammen en lapp med navn over de som hadde fått. Så var det opp til oss å ordne.

engelimagenmin: Skjer ikke dette lenger heller?

Om ikke kan vi jo samle oss en gjeng, vi er noen fra sugust også som bor i kristiansand :-)

Vi kan jo snakkes ved alle dere????

nummer2imagen: det er jo rett ved meg, jeg bor på Tømmerstø, rett på ovensida Fidjekilen :-)
Hadde jo vært kos å "prates" her inne å bli kjent :-)

KajsaKrabat: Du kan selvsagt få være med i barselgruppe :-)
Det var så utrolig koselig når lille snuppa var liten :-))))

Ha en knakende god dag :-)

ORIGINAL: Eltana

Til høsten blir det mamma og barnevogn samlinger på Hobbyhimmelen.... Jeg kan legge ut på både juni, juli, august og september forumene når det blir. Vi har ikke satt oss ned og satt opp datoer enda. For jeg skal være med å lede det, for de har ikke mulighet til å ha ansvaret for det. Så vi skal vente litt og se an min form etter fødsel. Men jeg satser VIRKELIG på at det blir noe av!
Det er jo ikke en barselgruppe, men mulighet for at vi i lignende situasjoner kan møtes og ha det hyggelig!

Så koselig, jeg er med :-))))

Hei hei :)
jeg er fra kr.sand men bor i mandal :P
er masse i kr.sand på dagtid..
ble litt nyskjerrig på dette på hobbyhimmelen?
er det noe som er eller noe dere prøver å få til?

jeg går bare hjemme nå så er kjempe interisert i å finne på noe med andre som venter barn nå i sommer fra nærområde :) har så lyst å bli kjent med andre som er rundt min alder som kansje er interisert i å møtes innimellom både før å etter man har fått babyène våre [:)]

er det noen som kunne tenke seg å bli bedre kjent med meg så er det bare å sende en PM :)
Heter Anne å er 18 [:)]

Hei alle dere,

men dette var jo kjempekoselig :-))))

Sist jeg gikk gravid, var vi på sånn fysio (i gruppe) greier hvor de sjekka barnet.... det var der jeg fikk spørsmål om barselgruppe...
Det var bare de som satte sammen en lapp med navn over de som hadde fått. Så var det opp til oss å ordne.

engelimagenmin: Skjer ikke dette lenger heller?

Om ikke kan vi jo samle oss en gjeng, vi er noen fra sugust også som bor i kristiansand :-)

Vi kan jo snakkes ved alle dere????

nummer2imagen: det er jo rett ved meg, jeg bor på Tømmerstø, rett på ovensida Fidjekilen :-)
Hadde jo vært kos å "prates" her inne å bli kjent :-)

KajsaKrabat: Du kan selvsagt få være med i barselgruppe :-)
Det var så utrolig koselig når lille snuppa var liten :-))))

Ha en knakende god dag :-)

Javist, da er du ikke langt unna meg![;)]
Hadde vært veldig kos å bli bedre kjent[:)]

Æ e med på alt [;)]

Supert initiativ folkens! Endelig litt tiltaksvilje i den byer her [:D]

Til høsten blir det mamma og barnevogn samlinger på Hobbyhimmelen.... Jeg kan legge ut på både juni, juli, august og september forumene når det blir. Vi har ikke satt oss ned og satt opp datoer enda. For jeg skal være med å lede det, for de har ikke mulighet til å ha ansvaret for det. Så vi skal vente litt og se an min form etter fødsel. Men jeg satser VIRKELIG på at det blir noe av!
Det er jo ikke en barselgruppe, men mulighet for at vi i lignende situasjoner kan møtes og ha det hyggelig!

Så koselig, jeg er med :-))))

Supert!!!
Vi får jo se om vi kan kombinere det med litt kursing også!
Jeg vil gjerne ha innspill på dette!
Regner med at det blir en konkurranse med premier sponset av Hobbyhimmelen. Det pleier å være det på de vanlige treffkveldene i alle fall. Og det blir jo på Hobbyhimmelen.
Men ser kanskje litt for meg at vi kan ha et lite minikurs på 20-30 min i teknikker, og at det evt kan være konkurranser forbundet med disse teknikkene.
Vil gjerne høre med dere. Om dere har noen tanker, så send meg gjerne en PM! Tenker da på dager og tidspunkter. Det blir jo da på dagtid i uka.
Må jo så klart diskutere med de som ha butikken også!

Høres jo gøy ut med treff på hobbyhimmelen da! Er gøy å ha noe å holde på med (såfremt man får tid til det med liten baby), og jeg kan gjerne ta turen fra Mandal innimellom. Men hva slags kurs er det du tenker på da? Er det scrapping eller noe annet?
[:)]

Back
Topp