Kristiansand dyrepark én dag

Annemor93

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Heisann dere. Vi vurderer å reise til dyreparken i sommer da frøkna er stor kutoppen fan men tenker å ta det som en dagstur for pengenes skyld da vi slipper hotell men ser veldig mange anbefaler 2 dager.

Frøkna er livredd vannpark så dit drar vi ikke og skal mest sannsynlig bare se kutoppen showet og se de forskjellige dyrene i parken. Vil det ikke være nok med én dag? :confused013

Jeg har besøkt parken som barn selv men aldri vært mer enn én dag av gangen. Det gikk i litt sjørøver, se på dyrene og kardemommeby. Sikkert mye jeg har gått glipp av da:hilarious:
 
Last edited:
Det går helt fint å være der bare en dag, men det er mye dere da ikke rekker. Flere av dyre - presentasjonene overlapper hverandre i så ulike deler av parken at dere ikke rekker alle, så dere lå velge. Men helt klart, en kan ha en kjekk dag uten å være der flere dager, men skal du rekke hele trenger du nok to.
 
Det går helt fint å være der bare en dag, men det er mye dere da ikke rekker. Flere av dyre - presentasjonene overlapper hverandre i så ulike deler av parken at dere ikke rekker alle, så dere lå velge. Men helt klart, en kan ha en kjekk dag uten å være der flere dager, men skal du rekke hele trenger du nok to.
Ja, jeg ser jeg vi går glipp av mye når jeg ser på dagsprogrammet for parken.

Jeg har gått igjennom hele programmet flere ganger med henne og alt hun vil er kutoppen (veldig viktig:joyful:), se de forskjellige dyrene men ikke nødvendigvis presentasjonene og kanskje noen sjørøvere `` men jeg kan blir veldig redd og da løper jeg til kutoppen en gang til, men det går bra `` sa hun hehe
 
Rekker mer enn nok for et barn på èn dag selv om dere ikke skulle rekke å se alt :)
Og da hr man litt til gode til neste år også!
 
Rekker mer enn nok for et barn på èn dag selv om dere ikke skulle rekke å se alt :)
Og da hr man litt til gode til neste år også!

Det kan bli for mye også ja. Du har helt rett. Prøve å bare kose oss med det vi faktisk rekker, så kan vi ta resten en annen gang ja. ☺️
 
Det kan bli for mye også ja. Du har helt rett. Prøve å bare kose oss med det vi faktisk rekker, så kan vi ta resten en annen gang ja. ☺️

Og ungene vet ikke alltid hva de har gått glipp av som regel heller :p Har tatt meg i det selv, at jeg nesten stresser for at vi skal rekke mest mulig. Men hvis de koser seg, er det bare å ta det med ro og ta det i deres tempo :)
 
Våre 2 på 7 og snart 12 har vært der i dag. De dro ca 10 og var forsynt ved 17 tiden, da var de slitne og mette på inntrykk! Så ikke alltid de er mottakelige for mere heller
 
Back
Topp