ThereseAa Forumet er livet 17 Des 2007 #1 Sitt stille Sondre, jeg tror jeg ser noe som rører på seg. Kanskje det er spiselig? Blæææææh!
D Dreams Forumet er livet 17 Des 2007 #2 hihi[:D] så søte de er!! Får han ikke mat hjemme eller!?! he he
G Godemine Gift med forumet Junibarna 2015 17 Des 2007 #3 Så søte de var sammen! Skikkelige artige bilder [:D][:)]
Smiley80 Forumet er livet 17 Des 2007 #4 Hihi.. Så ut som han kunne tenkt seg en bit av det øret [:D][:D]
B babylykke82 Glad i forumet 17 Des 2007 #5 Haha, nå fikk jeg meg en god latter!! [:D][:D] En liten Mike Tyson eller?? [;)] Så søte de er! [:)]
Lunah83. Elsker forumet 17 Des 2007 #6 Hihi! Sååå søt de er da! Skal se de blir skikkelige gode kompiser [;)] Koselig å ha dere på besøk også [:D]
Hihi! Sååå søt de er da! Skal se de blir skikkelige gode kompiser [;)] Koselig å ha dere på besøk også [:D]
~tyren~ Elsker forumet 17 Des 2007 #7 Så søte de er da!!!Blir nokk gode kompiser de ja!![:D][:D][:D][:D]
Lunah83. Elsker forumet 17 Des 2007 #9 Hmm..tror du også har noe der! Der er munnen din i hvert fall [:D] Ikke noe farlig, kompis! Vi er gode kompiser vi [:D]
Hmm..tror du også har noe der! Der er munnen din i hvert fall [:D] Ikke noe farlig, kompis! Vi er gode kompiser vi [:D]
ThereseAa Forumet er livet 17 Des 2007 #10 hehe, de var litt skeptiske til å begynne med, men ble fort varme i trøya! [:D]