Krisemøte om nett-trøbbel (ALTINN)

*Hot mama*

Elsker forumet
http://e24.no/it/skatteserver-kneler-fortsatt/20037902

[&o]

Sier litt om hvor tette de er, når de fremdeles etter ETT døgn ikke har klart å fikse en dritt.. Få inn noen som er kompetente til å se og ordne problemet fort som F ! Det burde de strengt tatt tenkt på før selvangivelse kom, å ha et "team" med folk klare til å ordne dersom ting gikk galt.. Iallefall når de oppfordrer til å få selvangivelsen elektronisk..

ORIGINAL: lata

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Sier litt om hvor tette de er, når de fremdeles etter ETT døgn ikke har klart å fikse en dritt.. Få inn noen som er kompetente til å se og ordne problemet fort som F ! Det burde de strengt tatt tenkt på før selvangivelse kom, å ha et "team" med folk klare til å ordne dersom ting gikk galt.. Iallefall når de oppfordrer til å få selvangivelsen elektronisk..

Litt har de jo klart å fixe, med tanke på at det kommer inn fler og fler?

De har jo ikke "fiksa" det i den forstand, for det kræsjer jo ved stor pågang. De har bare "åpnet" litt og litt, å det var jo ikke noe å fikse i utgangspunktet. Jeg også har kommet inn, flere ganger, men det kræsjer før jeg rekker å komme såpass langt som til meldingsboksen.. [:@]

Altinn er utilgjengelig
Det er fortsatt problemer i Altinn, noe vi beklager sterkt. Feilen betyr at fortsatt bare deler av befolkningen har tilgang til Altinn.
Vi jobber fortsatt kontinuerlig med å få rettet feilen, men kan dessverre ikke gi noe eksakt tidspunkt for når Altinn er i vanlig drift.
Mer informasjon vil legges ut på Brønnøysundregistrenes nettsider - brreg.no
- Altinn Sentralforvaltning
Altinn - Brønnøysundregistrene, 8910 Brønnøysund - Organisasjonsnummer: 974 760 673

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Det er jo ikke bare det at de ikke har klart å fikse det, det verste er jo at de etter ET HELT DØGN fortsatt ikke VET HVA SOM ER FEIL [:'(]

På en måte kan jeg forstå hvor surt der er å ikke få sjekket, har ikke kommet inn selv..og tar ikke det sååå kjempe tungt egentlig. For jeg veit hvor jævlig det er å sitte med et STORT server problem i hendene, og det er ikke bare bare å få alt til å gå på skinner når det først har begynt å tulle. Nå hadde ikke vi en så stor jobb som altinn da, men det tok fremdeles tid.

Ikke er de som jobber med saken så jævlig inkompetente heller, for det er faktisk jævlig mange nærmest bagateller som kan fucke opp et slikt system, et par av gangen kan funke, men kombinasjonen av disse kan gi shut down for det meste.

Back
Topp