*krisehjelp til tørre lepper*

Jeg sverger til Avene CARE for sensitive lips og stikken de har i kuldekrem for lepper. De er de beste jeg har brukt. Er helt avhengig.[emoji173]️

Elizabeth Arden 8 hour creme, IKKE lypsylen. Den er ikke feit nok- den tykke gode kremen som funker til alt. Brukes kun kvelden her og et par morgener om vinteren, trenger ikke mer for leppene er fuktige lenge.

flere:)?

Jeg sverger til Mentolatum.. Vet ikke om den inneholder noe sånt, men fungerer veldig bra og jeg har en hud som ikke tåler så mye rart[emoji4][emoji108]
Sverger også til den :-) beste som.finnes :D

Så lenge ikke leppene er sprukket så pleier jeg å først peele de med en våt frotté-klut, få bort alle de tørre hudflikene. Så smøre de med purelan og avene cold cream lepomade når jeg er ute og purelanen er steinhard [emoji14] og den blå blistexkrukka. Har også hørt at Elisabeth Arden 8hour lepomade er gull.

Men tror det er peelingen som gjør susen hos meg. Peele hver kveld, så smøre :)

Lage en skrubb av sukker og olivenolje er også kjempeeffektivt. Også smøre med purelan etterpå.

takk for tips :D

:)

Purelan er eneste jeg bruker

Anbefaler Terrigeno sin med honning på det varmeste! Den inneholder propolis som hjelper på sår/sprekt/tørr hud. Funker på eksem, såre barnerumper mm også ;)

Sverger til leppepomadestiftene fra the body shop! De er de eneste som gjør at jeg kan gå en dag uten at leppene sprekker.. skal nevnes at jeg har fått atopisk eksem i ansiktet, og spesielt i huden rundt munnen, så er viktig for meg å smøre huden rundt leppene også.

Purelan

Fant ut her om dagen når det var totalt krise at bepanthen funker bra det også :P

Back
Topp