2 barnsmamma 87
Blir kjent med forumet
noen som har veldig gode tips til leppeprodukter som hjelper til veldig tørre lepper? gjerne noe UTEN mineraloljer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg børster leppene med tannbørsten (au!) og smører på noe. Om jeg ikke har noe i hus så bruker jeg olivenolje. Det var tips jeg fikk her på forumet
Hvorfor børste med tannbørste?
Husker ikke helt, men jeg synes det hjelper.
Hvis det gjør vondt er du nok litt for hardhendt! Fukt leppene godt først (f.eks. med en våt klut, hold den over munnen et par minutter) for å myke opp, og skrubb forsiktig med tannbørsten (eller bare bruk kluten), men ikke så mye at det gjør vondt, bare slik at det som allerede er dødt løsner.Jeg børster leppene med tannbørsten (au!) og smører på noe. Om jeg ikke har noe i hus så bruker jeg olivenolje. Det var tips jeg fikk her på forumet
Hvis det gjør vondt er du nok litt for hardhendt! Fukt leppene godt først (f.eks. med en våt klut, hold den over munnen et par minutter) for å myke opp, og skrubb forsiktig med tannbørsten (eller bare bruk kluten), men ikke så mye at det gjør vondt, bare slik at det som allerede er dødt løsner.
Skriver under på Purelan verdens beste leppepomade! Har det alltid i hus, selv når jeg ikke ammer.